Geplaatst: 10 januari10 Jan @HenkvOost, gezellig kletsen kan beter in bijvoorbeeld de babbeltuin: Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 10 januari10 Jan 8 uren geleden, HenkvOost zei: Dus met alleen een propagator gaat het mis ivm licht? Inderdaad. Te weinig licht nog op dit moment. Vandaar dat je wel kunt zaaien als je groeilampen hebt.
Geplaatst: 10 januari10 Jan 7 uren geleden, Petrasmoestuin zei: in het najaar nooit meer, Precies, daarom doe ik dat ook niet.
Geplaatst: 11 januari11 Jan Ik heb binnen prei, ui, grove bieslook, chinese bieslook, lenteui, spinazie, spitskool, bloemkool, romeinse sla en kropsla staan onder kunstlicht. Ze zijn allemaal in goede vorm. Nu zou ik een en ander in de kas willen zetten. Wanneer doe ik dat best? Groeistadium en temperatuur buiten? Ik was trouwens al wat eerder gestart, maar ik heb alles weggegooid omdat ik het geprobeerd had zonder lampen voor een raam van 15 bij 2.7m. Het weer is zo somber dat alles fillerde aan een rotvaart. 11 januari11 Jan aangepast door Big D
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.