Geplaatst: 8 april 201411 j Auteur Ik maak in deze dagen jullie bestellingen ( het pantgoed + spullen) klaar..willen jullie even controleren of ik niks vergeten ben? Yakon: Jasmin, B.Rinke,Indy,Geedee,B.Rose,LoraineEeuwig Moes: B.Rinke, JizkaH, Indy, Kruidje,Gemma, B.Rose: Onsterfelijkheidskruid: Jasmin, WillyBosasperge: Jootje, LoraineKnolkapucien: Erny, LoraineCitroentijm: MonikaSneeuwklokjes: Erny, Weknow, SuusPAloë Vera: Ciska, Esther, Monika, B.RoseMaarts Viooltje: KimSt. Janskruid: B.RinkeBes Daphne: BitZonnekroon: ErnyWitte uitjes: ErnyKruisbes Hinnomake: B.RinkeBosanemoon: WeknowEgyptische UI: Willy, Ilse, SuusPPlatte Peterselie: WillyEik: StanWeduwe in de rouw: RvOSmeerwortel: Geedee, B.RoseBruidsluierstellen: GeedeeMaagdenpalm: ErnyWitte en gele netels: JoriekeRode Aardperen: TheaBomenmix: JoriekeWolmunt: B.Rinke Boeken: B.Rinke 2 x, JizkaH 2 x, Connie, Erny, PiroskaEau de vie: HenkPiccalilly: GemmaGeld: Henk/Bit (gist en vermiculiet) de zaden heb ik al eerder ingepakt..zou goed moeten zijn De Sechuanpeperstekken zien er nog niet uit alsof ik ze uit elkaar kan halen..en nog geen worteltje te zien..en de zaden komen ( nog niet) op Dus Angela, Piroska, Erny, helaas deze Mtfd geen Sechuanpeper.Jasmin de hyssop is na het verplanten dood gegaan. 9 april 201411 j aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 april 201411 j hallo hoelang zouden de bamboe stokken moeten zijn?ik kan ze afdoen bij men ouders thuis. groetjes frederik
Geplaatst: 9 april 201411 j Mijn bestelling is compleet Je wou alleen nog even kijken of je een yakon kon missenDankjewel alvast Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 9 april 201411 j Ook ik ben compleet. Maar ik zie net Egyptische ui staan. Mocht je nog een Egyptische ui kunnen missen, dan zou die zeer welkom zijn! Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 9 april 201411 j Auteur Ik heb nog een potje met zeer mini E. uitjes..die gaan nog wel groeien..ik neem ze mee.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 april 201411 j Auteur Yakon sta je er al voor op, sneeuwklokjes was ik vergeten..ik zorg ervoor! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 april 201411 j Auteur De laatste dagen..vrijdag wil ik het allemaal klaar hebben!Ik heb de volgende gepotte planten nog staan..iemand nog belangstelling? 2 x vrouwenmantel2 x rode aardpeer2 x onsterfelijkheidskruid1 x st. janskruid Erny Verder nog over: drie kleine knolkapucientjes( samen in een zakje, volgens mij mooi samen te planten)SuusPenkele zaailingen van de mariadistel 10 april 201411 j aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 april 201411 j Nou das ook zielig, dat St. Janskruid in zn uppie... Doe die maar naar mij dan.
Geplaatst: 10 april 201411 j Het zakje knolcapucientjes kan ik vast nog wel een plekje voor vinden Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 10 april 201411 j Auteur Fijn! Ik schrijf jullie naam erop! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 april 201411 j Oh ik zou wel een stekje onsterfelijkheidskruid willen! http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 11 april 201411 j Auteur Gaat nog net! Ik heb nog een mooie pot met uit z. frankrijk meegenomen vuurrode wingerd( vijfvingerige wingerd) ..ik had er twee, ik heb er toch geen plek voor de tweede..Is er iemand die die wil ruilen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 april 201411 j Mag ik je vuurrode wingerd Appelvrouw?Zeg maar wat je er eventueel voor wil ruilen, wie weet kan ik eraan komen. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 11 april 201411 j Auteur Je mag hem.Ik zoek nog bamboe stokken/stokjesPhloxen (planten)zaad van vlijtig liesje... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 april 201411 j Auteur Mensen het is klaar met het geruil..ik ga alles klaar zetten voor de vrachtvervoerder We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 april 201411 j Je mag hem.Ik zoek nog bamboe stokken/stokjesPhloxen (planten)zaad van vlijtig liesje...Helaas Jet ,dat heb ik geen van alle Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 11 april 201411 j Auteur Heb je iets met bloemen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 april 201411 j Ik heb toevallig vanmorgen een doosje met 3 Aguilegia`s gekocht (kleuren mix).Die mag je wel hebben als je wilt. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 11 april 201411 j Auteur Ben je betoeterd? die heb je lekker voor jezelf gekocht! Nee, iets wat je uit de tuin kunt scheppen bedoel ik. En anders niks hoor..is ook goed We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 april 201411 j Maakt niet uit hoor Jet , koop ik gewoon weer nieuwe desnoods.Verder heb ik niet echt veel bloemen in mijn tuin staan behalve dan een rododendron die moet wijken, maar die is dermate groot dat ik die vast niet in de auto van Nynke kan proppen .Wat ik nog wel heb liggen zijn 2 bollen van de Amaryllis , die waren uitgebloeid en heb ik vervolgens laten drogen, maar of daar nog leven in zit dat weet ik echt niet? Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 12 april 201411 j Auteur Dat is leuk..heb je ze meteen na de bloei laten drogen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 12 april 201411 j Ja , ik heb ze te drogen gelegd en er verder nog niks mee gedaan.Toevallig heb ik van de week gevoeld of ze hard waren en dat waren ze.Mijns inziens zijn ze nog oke.Als je ze wilt neem ik ze mee voor je. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.