SuusP Geplaatst: 1 juni 2014 Auteur Geplaatst: 1 juni 2014 Gelukkig! Nu alleen envelop C nog en die is volgens Tuin1991 toch al een poosje onderweg. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jeanine1967 Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Vandaag kreeg ik de envelop in de brievenbus. Ze hebben op het postkantoor een fout gemaakt en het naar de afzender gestuurd. De postbode was er nog, dus hem erop aangesproken. Hij heeft het pakketje weer meegenomen en gaat het in orde maken. Volgens hem zal het dinsdag worden bezorgd op het goede adres. ik zal mijn man voor de brievenbus laten liggen Spannend en leuk. Heb van de vorige ronde zoveel leuke en nieuwe dingen gekregen/geruild en gezaaid, ben echt helemaal enthousiast! Quote
Jenneke Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Nog steeds niets hier , als ik het goed begrijp is het pakketje al op vrijdag 23 mei verzonden. 's Maandags wodt hier geen post bezorgd dus nu maar duimen dat het dinsdag komt Quote
Jane Doe Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 Wat zijn eigelijk de kosten van normaal op de post en aangetekend? Betaalde laatst ongeveer 5 of 6 euro, maar dan kun je wel op internet zien waar de post is. Is dat geen mogelijkheid voor de zadenenvelop? Quote
loes Geplaatst: 1 juni 2014 Geplaatst: 1 juni 2014 met een gewoon brievenbus pakketje(€3,84) kan je ook online ziet waar het pakketje is. daarvoor hoef je niet aangetekend te versturen. Quote
Almond Geplaatst: 2 juni 2014 Geplaatst: 2 juni 2014 In principe wel maar stel dat Tuin1991 het gewoon met postzegels heeft gefrankeerd en in een brievenbus heeft gegooid, dan kun je het weer niet volgen. Je moet om die track & trace code te krijgen wel naar zo'n post nl punt gaan . Geen idee hoe het is verzonden deze keer. Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Jeanine1967 Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 ik heb envelop A vandaag gekregen. Morgen of overmorgen gaat hij weer verder Quote
Jane Doe Geplaatst: 3 juni 2014 Geplaatst: 3 juni 2014 Ja met zo in de brievenbus werpen, krijg je niet de bon met de code. Lastig volgen dan en op goed geluk. Maar het is een leuk topic om te volgen. Quote
SuusP Geplaatst: 3 juni 2014 Auteur Geplaatst: 3 juni 2014 Ik heb Tuin1991 een PM gestuurd of hij een code heeft van het pakje. Als ik meer hoor, horen jullie het ook! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Geplaatst: 4 juni 2014 Jenneke en groep C, ik heb goed en slecht nieuws... Impy stuurde me zojuist een berichtje dat hij "de envelop" naar Jessica heeft gestuurd. Maar dat kon natuurlijk nooit de goeie envelop zijn, want die is bij Goliath. Vermoedelijk heeft Tuin1991 envelop C per abuis naar Impy opgestuurd. Dit weten we niet zeker want er staat niks op de envelop en het afzendadres klopt niet (precies) met dat van Tuin1991 dus Edit: Impy is het even aan het uitzoeken. Nogmaals aan jullie de oproep om duidelijk op de envelop A, B of C aan te geven (bijv. door er een briefje met die letter in te sturen. Dat helpt in situaties als deze! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Almond Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 ik heb envelop A vandaag gekregen. Morgen of overmorgen gaat hij weer verder Fijn Jeanine!Vorige ronde stond er geen letter op de enveloppe suus, dus mocht dat nu wederom niet het geval zijn zal ik het duidelijk vermelden Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Connie Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Jenneke en groep C, ik heb goed en slecht nieuws... Impy stuurde me zojuist een berichtje dat hij "de envelop" naar Jessica heeft gestuurd. Maar dat kon natuurlijk nooit de goeie envelop zijn, want die is bij Goliath. Vermoedelijk heeft Tuin1991 envelop C per abuis naar Impy opgestuurd. Dit weten we niet zeker want er staat niks op de envelop en het afzendadres klopt niet (precies) met dat van Tuin1991 dus Edit: Impy is het even aan het uitzoeken. Nogmaals aan jullie de oproep om duidelijk op de envelop A, B of C aan te geven (bijv. door er een briefje met die letter in te sturen. Dat helpt in situaties als deze! Dat moet gewoon envelop C wel zijn.De beide andere enveloppen zijn immers ook in omloop.Suus heb jij Tuin1991 dan 2 adressen gestuurd?Zowel die van Impy als wel die van jenneke?Want dan kan hij (of zij ) zich daarin vergist hebben natuurlijk. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
SuusP Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Geplaatst: 4 juni 2014 Nou, het kan ook een envelop zijn die Impy van iemand anders zou ontvangen. Vandaar de verwarring. Dus we wachten maar gewoon af.Tuin1991 heeft het adres gekregen voor de envelop die er nog lag van ronde 3 (Jenneke) en het adres voor de nieuwe envelop deze ronde (Impy), dus het zou daar mis kunnen zijn gegaan. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Beter naar de verkeerde verzonden dan kwijt Quote
Jane Doe Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Alle 3 zijn weer terecht, kunnen jullie weer verder ruilen. Quote
SuusP Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Geplaatst: 4 juni 2014 Jane, dat is nog niet gezegd. Mogelijk is de door Impy verstuurde envelop van een heel ander forum namelijk. Ik heb hoe dan ook nog niets van Tuin1991 vernomen sinds zijn laatste bericht. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jane Doe Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Verkeerd begrepen dan, zal voor jullie duimen. Quote
impy101 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Ik wacht het nog even af voordat ik het doorstuur. "Tuin1991" zei dat hij een pakketje had verstuurd, maar dit is gewoon een envelop (A4) met één postzegel en geen pakketje. Ik denk dus dat deze envelop inderdaad van het andere forum is, maar ik wacht totdat beide partijen er uit zijn (ik heb tenslotte ook nog geen PM terug gehad via die andere forum). Hoe is het überhaupt mogelijk dat ik een envelop zou binnen krijgen van een hele andere groep (tenzij mijn adres naar jan en alleman is verstuurd). Quote
Jenneke Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 De enige die duidelijkheid in deze zaak kan geven is Tuin1991, we zullen dus moeten afwachten tot hij ons verteld aan wie de envelop nu eigenlijk is verstuurd en of er een track and tracecode is. Komt er geen duidelijkheid, en is de envelop kwijt, dan zullen we even de koppen bij elkaar moeten steken hoe we verder gaan. Maar dat gaat hoe dan ook goed komen.SuusP ik heb je een PB gestuurd. Quote
impy101 Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Nouja, ik zit hier met een envelop terwijl ik niet weet van wie die is. Bij afzender staat er wel een adres, maar volgens SuusP is er niemand in haar lijst met dat adres. Ook heeft deze envelop geen T&T (het is een normale envelop met een postzegel). Wel staat er een hele andere datum op die postzegel (02-06-14 13:31). Hij is dus niet vorige week Vrijdag verzonden (zoals Trein1991 zei). Quote
Jenneke Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Ik begrijp even iets niet. In het lijstje op pagina 1 van dit topic staat bij envelop B inderdaad dat Impy101 na Tuin1991 komt, dus zou het te begrijpen zijn als Tuin1991 de envelop naar Impy101 heeft gestuurd. Waarschijnlijk heeft hij voorgaande enveloppen ook naar Impy101 moeten sturen, zoals ik de envelop steeds doorstuurde naar Monika.Dus of de lijstjes kloppen niet meer of ik zou van iemand anders de envelop moeten toegestuurd krijgen Groep a / Envelop AGabyvG maandag 26 meiJeanine1967Almond FluitjeskruidDabarNasuadaWenwolfSuusP Groep b / Envelop BGoliath zondag 1 juniJohnny Q1 Samantha PTuin1991Impy101JessicapilonLavendeltuinConnie Groep c / Envelop CJennekeMonika Agnetha Estemy KimPasccEnjoy!Simke In het groen zie je waar de enveloppen nu zijn (de data vanaf het moment dat ze daar zijn aangekomen . Aan het einde van deze ronde zullen de zaden worden uitgezocht op expiratiedatum etc. om verlopen zaden eruit te halen. Daarna wordt een zomerstop ingelast. Quote
SuusP Geplaatst: 4 juni 2014 Auteur Geplaatst: 4 juni 2014 Ik heb de lijsten vervangen bij de start van ronde 4. Tuin1991, Pascc en Dabar hadden toen nog enveloppen van de vorige ronde. ZIj hebben van mij PB gekregen waar deze "oude" enveloppen heen te sturen en een dag later PB met adresgegevens voor deze ronde (ronde 4 dus, zoals in de lijst). Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 4 juni 2014 Geplaatst: 4 juni 2014 Okay, dan nu maar even afwachten. Gaat goed komen Quote
SuusP Geplaatst: 5 juni 2014 Auteur Geplaatst: 5 juni 2014 Jenneke, de envelop gaatis op weg naar jou. Impy heeft zijn best gedaan om de envelop wat aan te vullen en beter te verpakken, maar wellicht dat er nog wat zaadjes bijgestopt kunnen worden om er weer een volwaardige envelop van te maken zoals eerder. Tuin1991 haal ik van de lijst, er is teveel onduidelijkheid betreft die envelop en deze is in twijfelachtige staat aangekomen bij de verkeerde persoon. Jammer, maar helaas.Op naar een verder goede ronde! Edit: om verdere vertraging in groep c te voorkomen is Enjoy! verhuisd naar groep b. Alle betrokkenen bij die ruil hebben PM van mij gehad met nieuwe adressen. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.