Cupcakeje Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 ik kom ook waarschijnlijk met een niet moestuin forumer. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Excuser moi Willy d`Aaltèr Jammer voor u, madame de la Pomme, maar het Frans voor Aalter is Aeltre en niet Aaltèr.In het Waals dialect zou dat klinken als, à l' terre, op de grond.En daar lig ik nog niet op zulle! (er onder ook nog niet) @ Bit; is genoteerd, ik breng er enkele mee, alleen, dat is bier van 11% hé, straf bierke zegge kik. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
jootje Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Ook ik kom naar de moestuindag! Yeah! Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Geplaatst: 5 februari 2014 Ik zet je erop Jo..leuk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 5 februari 2014 Geplaatst: 5 februari 2014 Het blijft hier de vraag of IK of manlief in Nederland is rond die tijd maar inmiddels is manlief bereid om als HIJ in Nederland is toch naar de MTFD te gaan om mijn ruilwaar lang te brengen! dus 1 persoon van de Piros-family mag sowieso genoteerd. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
aalterse-willy Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Mijn grote baas zou nu ook willen meekomen en als ik zelf zou rijden kunnen er nog twee, mogelijks drie, mensen mee, de kofferbak is groot genoeg, citroën C5 Break. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 februari 2014 Geplaatst: 10 februari 2014 Die komt natuurlijk de alcohol consumptie in de gaten houden Quote
Estemy Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Ik kom ook naar de moestuinforumdag. Sinds ik nieuw ben (pas een week+ een lid) komt Kim met me mee (zij is ook nieuw). We komen allebij uit Brabant, dus we hebben nog 2 vrijie plaatsen in de auto. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Stan Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 (aangepast) Die komt natuurlijk de alcohol consumptie in de gaten houden Daar krijg ik nu een chauffeur voor mee. Onhh nee dat mag ook niet. Erg jammmer anders kon ik eens wat vuurwater van eigen brouwsel des forumleden proeven.Dus jet, ik kom iig niet alleen. 11 februari 2014 aangepast door Gast Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
appelvrouw Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 Leuk! Ik zet iedereen erbij... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik geef me onder voorbehoud op. Dat wil zeggen dat ik kom, mits er geen belangrijke andere dingen gepland worden. Zo werd ik vorig jaar verhinderd door TWEE werkgerelateerde dingen, waardoor ik niet kon komen. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Kim Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Zoals Estemy aangaf, zal ik idd ook van de partij zijn . Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Totaal niet het juiste topic voor deze melding, maar ik heb nog een flinke aantal plastic soepkommen gevonden van de vorige dag. Netjes verpakt, een stuk of 30. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Dat had je al ergens door gegeven weet niet meer waar dus dat heb ik al genoteerd.Je zou geloof ik nog wel even verder zoeken voor het geval dat je nog meer tegen kwam van de vorige keer. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Ja, ik had doorgegeven dat er nog wel wat soepkommen waren. Maar er zijn er dus nog wat bijgevonden Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Je hebt mijn ' trifle-schaal' nog staan jorieke. Dat was een grote plastic beslag kom. Geeft niet hoor, als die foetsie is. Ik neem er weer een mee. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2014 Geplaatst: 18 februari 2014 Jazeker, die staat hier nog (wist niet meer van wie ie was...) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Ik heb her en der in verschillende topics wat mensen langs zien komen die aangaven naar de moestuindag te komen zouden deze personen zich ook nog even hier in deze topic willen melden als je naam nog niet in het lijstje op de eerste pagina staat? Tevens wil ik ook nog even de aandacht vestigen op een ander topic:moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.htmlEr hebben zich 16 mensen gemeld (1 OVB) om iets mee te brengen voor die dag wat we kunnen eten en drinken ik hoop dat er nog wat meer mensen zo vriendelijk willen zijn om dit te doen. Ik tel namelijk al 39 mensen zonder de OVB mensen en zonder J en J Quote
kenbeimer Geplaatst: 22 februari 2014 Geplaatst: 22 februari 2014 Als ik kom, kan ik misschien wel een cake bakken. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
RvO Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 @Angela,Natuurlijk neem ik wat mee, maar ik plan niet zo lang tevoren. Komt wel goed. Quote
Gemma Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ik kom ook! ( ben tevens taxi voor Erny en Ciska ) Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 Je staat er op. Ciska heeft zich volgens mij nog niet opgegeven... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Ik zag Jorg ook nog ergens langs komen die riep dat hij kwam? Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 Ik heb niet gezien dat hij zich opgegeven heeft..ik ga wel zoeken, 0f wacht het even af Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.