Ga naar inhoud

Moestuinforumdag 20 april. Allen welkom. Geef je hier op:

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Excuser moi Willy d`Aaltèr

Jammer voor u, madame de la Pomme, maar het Frans voor Aalter is Aeltre en niet Aaltèr.

In het Waals dialect zou dat klinken als, à l' terre, op de grond.

En daar lig ik nog niet op zulle! (er onder ook nog niet)

@ Bit; is genoteerd, ik breng er enkele mee, alleen, dat is bier van 11% hé, straf bierke zegge kik.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Mijn grote baas zou nu ook willen meekomen en als ik zelf zou rijden kunnen er nog twee, mogelijks drie, mensen mee, de kofferbak is groot genoeg, citroën C5 Break.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst: (aangepast)
Die komt natuurlijk de alcohol consumptie in de gaten houden
Daar krijg ik nu een chauffeur voor mee. Onhh nee dat mag ook niet. Erg jammmer anders kon ik eens wat vuurwater van eigen brouwsel des forumleden proeven.

Dus jet, ik kom iig niet alleen.

aangepast door Gast

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Ik geef me onder voorbehoud op. Dat wil zeggen dat ik kom, mits er geen belangrijke andere dingen gepland worden. Zo werd ik vorig jaar verhinderd door TWEE werkgerelateerde dingen, waardoor ik niet kon komen.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Je hebt mijn ' trifle-schaal' nog staan jorieke. Dat was een grote plastic beslag kom.

Geeft niet hoor, als die foetsie is. Ik neem er weer een mee.

Geplaatst:

Ik heb her en der in verschillende topics wat mensen langs zien komen die aangaven naar de moestuindag te komen zouden deze personen zich ook nog even hier in deze topic willen melden als je naam nog niet in het lijstje op de eerste pagina staat?

Tevens wil ik ook nog even de aandacht vestigen op een ander topic:

moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.html

Er hebben zich 16 mensen gemeld (1 OVB) om iets mee te brengen voor die dag wat we kunnen eten en drinken ik hoop dat er nog wat meer mensen zo vriendelijk willen zijn om dit te doen.

Ik tel namelijk al 39 mensen zonder de OVB mensen en zonder J en J

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...