Esthe76r Geplaatst: 15 februari 2014 Geplaatst: 15 februari 2014 Mag ik van jou de ranksoinazie en een peperplantje? Quote
Jizkaha Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Geplaatst: 16 februari 2014 Wat voor peperplantje wil je? Quote Zelluf doen
Jizkaha Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Geplaatst: 17 februari 2014 Niet te pittig... ... de meeste pepers die ik heb zitten in de categorie gloeiend-super-knetter-heet Misschien de Korean Maraca?Zuiver heet, friskruidig, vooral geschikt voor Aziatische keuken. Onrijp medium heet, fris, kruidig. Rijp worden de pepers heter maar ook frisser van smaak (bijna citrusachtig). Planten worden zo'n meter hoog. Kleine pepertjes, groeien in rechtopstaande trosjes Of anders de Pimento de Padron.Zoetige peper uit Spanje. Wordt daar heel veel onrijp groen in tapas gebruikt. De rode rijpe pepers zijn wat heter dan de groene. Wordt zo'n 70 cm hoog. Grote pepers, enigszins onregelmatig van vorm. Of zal ik gewoon van allebei een plantje voor je meenemen? Quote Zelluf doen
Esthe76r Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 ja fijn. en de rankspinazie die lijkt me ook super. dat is een blijfende plant heb ik gelezen. top. Quote
Jizkaha Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 Ik heb idioot veel zaailingen van Ipomea purpurea en Lathyrus latifolius (roze). Iemand interesse? Quote Zelluf doen
geedee Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Ja ikke de Lathyrus latifolius graag Heb je ook nog Absint Alsem? ik heb Courgettezaad van Algeria als je die wil.(zijn niet geel maar ook niet donkergroen, zie foto.....worden wel geel naargelang ze langer liggen) Quote
Jizkaha Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Geplaatst: 29 maart 2014 Je krijgt een ladinkje lathyrussen van me!Absint alsems zijn allemaal na opkomst ook gelijk weer overleden Stomme dingen. Ben nu een tweede ronde aan het proberen maar denk niet dat dat voor de mTFD nog wat gaat worden...Courgettes heb ik intussen genoeg, dus ik sla over. Maar toch bedankt Quote Zelluf doen
Erny Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Ipomea purpurea!... De naam zegt al genoeg... Heel graag!! En als je nog een Lathyrusje latifolius overhebt dan ook daar graag wat van. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Mag ik ook meedelen in beide? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
beertjerinke Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 heb je heel toevallig nog wat rank spinzaie voor me Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
angela (†maart 2025) Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Ik heb idioot veel zaailingen van Ipomea purpurea en Lathyrus latifolius (roze). Iemand interesse?  Zou ik beide van je mogen? Quote
Jizkaha Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Erny, Appelvrouw, Angela, jullie krijgen van beide wat. Geedee kreeg al. En da's mooi want dan zijn ze bij deze ook gelijk opperdepop Beertjerinke, heel toevallig heb ik nog wel wat rankspinazie dus krijg je van me. Dan is die nu ook op. Ik ben nog wel een beetje op zoek naar (een) leuk(e) pepertje(s). En die bindsla "oreilles du diable" he... Iemand? Toevallig? Quote Zelluf doen
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Sorry, ik heb beide niet... maar als je nog iets op mijn lijst ziet, dan graag...! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Stan Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Ik ben nog wel een beetje op zoek naar (een) leuk(e) pepertje(s)Heb ik wel voor je maar, is/zijn die dan mild, heet of superheet ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 31 maart 2014 Geplaatst: 31 maart 2014 Ik zet superhete pepers voor je in mijn lijstje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jizkaha Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Geplaatst: 31 maart 2014 Super Stan, dankjewel Quote Zelluf doen
Jizkaha Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Geplaatst: 12 april 2014 Last-minute deals: * citroen geranium stekjes* 2 mini snack tomaten Iemand? Quote Zelluf doen
eelzuhtjuh Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 ja die citroen geranium heel graag! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/Â
Jizkaha Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Geplaatst: 12 april 2014 Okidoki, staat genoteerd Eelzuhtjuh Quote Zelluf doen
eelzuhtjuh Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 super, dat schijnt een goede anti mug te zijn en ik word echt knetter van die beesten nu al Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/Â
Kim Geplaatst: 12 april 2014 Geplaatst: 12 april 2014 Een stekje citroengeranium lijkt me ook wel wat.... Â Uit nieuwsgierigheid, welke minisnacktomaat heb je? (wel, hoe mini is mini?)Â Ik heb niet meteen iets uit jouw zoeklijst, maar misschien kan ik je alsnog blij maken met iets uit mijn lijst? Quote
Jizkaha Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 Die mini snack tomaat is een grote cherry tomaat zeg maar. Hebben?Je krijgt sowieso een citroengeranium stek van me Quote Zelluf doen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.