HuubvG Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Hoi, Ik zoek zaden van onderstam tomaten om te gaan enten. Iemand iets over? Quote
weknow Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 In de Blijde-zaden-doos zat zaad voor onderstammen..... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
HuubvG Geplaatst: 28 januari 2014 Auteur Geplaatst: 28 januari 2014 'Zat' in de betekenis van 'genoeg', of verleden tijd van zitten? Ik sta ingeschreven voor 'een' zadenenvelop, wellicht kan ik iets uit die hoek verwachten. Quote
weknow Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Het was in de doos, toen ik ze enkele weken geleden had. Ik heb er niets van genomen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Erny Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 De blije doos komt als het goed is ook een kijkje in het Noorden nemen, je kan je bij ons aansluiten Huub? En dan maar hopen dat ze er nog inzitten... Quote
HuubvG Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 Zekere voor het onzekere genomen, heb ze al in huis. Quote
jokat Geplaatst: 8 februari 2014 Geplaatst: 8 februari 2014 Huub,toevallig deze morgen op 't werk eventjes gepiept naar de website Van de Wal zaden, je wellicht bekend. https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/shop/sub,2/pid,1565 onderstam van tomaten, ik meen dat er ook waren voor komkommer.. Jawel, https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/groentezaden/group_id,223#o Quote
HuubvG Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Geplaatst: 8 februari 2014 En dat in de baas zijn tijd Jokat... maar toch bedankt!Ik heb de tomaat-zaden inmiddels in huis, ik zal nog kijken voor de komkommers, die zou ik zo hier in het dorp kunnen halen dan. Quote
jokat Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 De Baas heeft daar geen last van gehad. Zolang het werkt doorgaat, geen probleem, maar af en toe heb ik zo'n 3 minuutjes wachttijd.. Quote
HuubvG Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Geplaatst: 9 februari 2014 Dat moet kunnen! En ik had niet gedacht dat het in de buurt verkrijgbaar zou zijn.Ik had gewoon op de fiets naar de winkel van avn der Wal kunnen rijden en het halen.Nu heb ik het ingewikkeld via via besteld, met dank aan een medeforumlid en een grote zaadfirma.Maar goed, ik heb ze. Quote
GPcare Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Zaadhandel van der wal maakt wel een gruwelijke winst op een paar zaadjes, omdat onderstamzaadjes als maxifort ongeveer 13 cent is.... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.