Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vandaag ben ik bezig geweest met het maken van tuinpoortjes zodat de hond niet steeds de tuin uit rent. Daarvoor heb ik een paar tuinhekjes verbouwd. Wie weet ook een idee voor anderen die een goedkope, simpele en passende tuinpoort willen.

tuinpoortje-achter34081390919708.jpg

Voor de extra stevigheid en voor het mooie heb ik twee schoren (diagonale latten) bevestigd aan de achterkant. Daarvoor kon ik mooi de latjes gebruiken die ik er toch af moest zagen om het poortje op lengte te maken. Al met al was ik aan 1 poortje 20 euro kwijt (ik kon aan gratis scharnieren komen, dat scheelt ) Wie weet dat ik het nog netjes een laagje beits geef, maar zo kan ie er ook mee door.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Posted

Ben ik op zich met je eens, maar ik moet het helaas financieel een beetje rustig aan doen. En een pot buitenbeits kost al snel net zoveel als dit hele poortje

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017