Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

MTF 2014 ruillijst Kruidje

Kruidje

Recommended Posts

Ik bied aan:

Plantjes van hertshoornwegbree

Herfstframbozen

Ik heb wat aardappelen in verschillende kleuren (geen gecertificeerd pootgoed). Ben zelf van plan om hiervan te poten. Bij interesse zoek ik de namen wel op. Roze, paars, wit en met een gekke vorm (5 types dus). De gevlekte is op.

Ik zoek

Kardoen

Asperge

Verveine

Hier komt vast nog wat bij ...

Appelvrouw: eeuwig moes - ik geef hertshoornwegbree, winterjas(mijn)

Gedee: kardoen - ik geef herfstframboos

Henk: Cayenne thick red, Peter Pepper, nog een hete peper, bloemzaad - ik geef 4 herfstframbozenstekken

Beertjerinke: framboosaardbeien - ik geef herfstframboos

Cupcakeje: zaad van mizuna? - ik geef 2 aardappels elk van gevlekt en paars

Monika: zaad van Hysop, chinese kool, pastinaak - ik geef 2 aardappels elk van gevlekt, roze, paars, wit en met een gekke vorm

Esther: zaad van venkel en pastinaak en 2 zaadjes van de patisson - ik geef een framboos, 2 aardappels elk van paars en gevlekt.

Indy: waterkefier - ik geef een stekje van stevia (mits het stekken nog wil lukken i.v.m. bloei)

Aalterse Willy: jostabes - ik geef egyptische ui

Angela: groene emmer - ik geef akkelei (poging tot verschillende kleuren)

Estemy: groene rabarber en rode rabarber zaailing - ik geef zaailing olijfkomkommer

Edited by Guest

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

@Appelvrouw: hertshoornwegbree kan je zeker van me hebben. Die doen het hier super en smaken nu na de vorst erg lekker.

@Gedee: Leuk dat je kardoen voor me hebt. Ik reserveer wat herfstframbozen voor je.

@Henk: Jij krijgt één herfstframbozenstek

@Beertjerinke: Jij krijgt van me ook wat herfstframbozen.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu