Geplaatst: 8 februari 201510 j Auteur Vandaag geënt Totaal 50 peren10 walnoten16 appels Alleen het steenfruit moet nog!
Geplaatst: 16 februari 201510 j Auteur Omdat hoe ik ze ook met IPhone draai ze zo blijven staan als ik ze upload Persica.
Geplaatst: 16 februari 201510 j Bart, je kunt ze vanaf je IPhone overzetten naar je PC en via Windows Photo Viewer heel makkelijk kantelen en opslaan .
Geplaatst: 16 februari 201510 j Mooi hoe je dat doet! Ga zo door. het toppunt van schitterend Regenwormen graven gangen, en veel!
Geplaatst: 16 februari 201510 j Bart, je kunt ze vanaf je IPhone overzetten naar je PC en via Windows Photo Viewer heel makkelijk kantelen en opslaan .of foto's liggend(landschap) maken ipv staand(portret).
Geplaatst: 17 februari 201510 j Het ligt ook niet aan jou, maar aan smartphone/tablet/windows8. heb er zelf ook last van met windows8 hier een uitleg: foto-s-niet-rechtop-scheef-op-de-kop-geplaatst-t16053.html
Geplaatst: 16 maart 20169 j Ik heb het zonder tang gedaan, ook niet met een speciaal entmes, gewoon een aardappelschilmesje (goed schoonhouden/ontsmetten).Hieronder volgt mijn voorbeeld: Ik gebruik een M9 onderstam (klei) en ent daarop elstar en cox orange pippin.Hier snij ik schuin een stuk van de onderstam af, je ziet ook dat ik dat al gedaan heb bij de elstar ent: Hier maak ik vervolgens een zadeltje in door een insnede te maken: Dan op mekaar duwen (insnedes in elkaar), resultaat: Vervolgens een beetje parafilm eromheen en dopen in paraffine + was mengsel om het topje niet in te laten drogen: En dan alleen nog netjes oppotten: Binnenkort zal ik de resultaten ook nog uploaden. Als er behoefte aan is kan ik ook het enten van tomatenplanten laten zien. ~ Vita rosa est ~
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.