Geplaatst: 5 februari 201411 j ga mijn best doen ik laat het weten wanneer ik het heb en of ik het heb gered een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 5 februari 201411 j Auteur ontzettend bedankt, en nogmaals ben echt heel blij met alles dat je kunt geven.
Geplaatst: 5 februari 201411 j Hela, ik zie nu dat je paarse boerenkool zoekt. Die heb ik wel voor je Ik kan zaadjes voor je meenemen of ik kan wat extra voor je zaaien. Zeg maar wat je wilt Zelluf doen
Geplaatst: 5 februari 201411 j Auteur Super! Als je wat extra zou kunnen zaaien dan heel graag, mocht het toch niet lukken dan ben ik erg blij met zaadjes
Geplaatst: 6 februari 201411 j Hoi Monika, Die tomatillo purple kan die ook goed buiten de kas gekweekt worden? Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 6 februari 201411 j Auteur Helemaal mooi, dank je wel Jizkaha Loraine, volgens mij moet dit gewoon kunnen. Als je em op een zonnige plek zet moet het goedkomen. Zou je zaadjes of een zaailing willen?
Geplaatst: 6 februari 201411 j Dat is mooi dat ze het buiten beter doet dan in de kasGraag zou ik dan een zaailing willen als dat kan Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 13 februari 201411 j Oh ik zie nu pas dat je ook zaad hebt van slaapmutsjes die staat nog op de verlanglijst mag ik er daar nog wat van? Kijk af en toe een keer of je niet iets bij mij op de lijst ziet staan, ik pas hem voor die tijd nog wel een keer aan.Ik heb pas wel van iemand hier aardbei mais gekregen maar weet eigenlijk niet of die eetbaar is.
Geplaatst: 14 februari 201411 j Auteur De rest van de slaapmutsje zaadjes zijn voor jou Angela, zal ook even bij jou kijken.
Geplaatst: 14 februari 201411 j Auteur Wat heerlijk om hier mee bezig te zijn, net alle vergeven zaadjes in zakjes gedaan en per persoon alles in een envelop gedaan. Is het al 20 april?
Geplaatst: 15 februari 201411 j Kerrieplant kan ik nog wel stekken, voor citroentijm moet ik eerst goed kijken want die sterft zo ongeveer af, hier toch. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 15 februari 201411 j Auteur U bent een schat Willy, dat zou geweldig zijn Wij hebben tijm in de kas staan en die blijft maar groeien, niet dat wij het erg vinden
Geplaatst: 15 februari 201411 j Heb jij toevallig een paar hysop zaadjes voor me een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 16 februari 201411 j Auteur Ja hoor, dat moet lukken. Voor wie het leuk vind, ik zal ook nog enkele komkommerkruid zaailingen hebben.
Geplaatst: 17 februari 201411 j Neem ik voor je mee,wil je ze al gezaaid hebben dan? Dan week ik ze morgen gelijk.
Geplaatst: 17 februari 201411 j Auteur Dat zou heel fijn zijn, dank je wel Indy. Heb jij nog wat nodig?
Geplaatst: 18 februari 201411 j Auteur Komt voor mekaar Indy. Is er toevallig iemand die zaailingen van kiwano en meloenpeer heeft?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.