Geplaatst: 12 april 201411 j Auteur Doen we Heb je toevallig een zaailing over van aubergine TURKISH ORANGE heirloom Organic?
Geplaatst: 12 april 201411 j Ik heb gisteren eentje extra geplant (2 zitten nu in pot, ik heb 1 nodig), MAAR dit is al mijn 3e poging want ze willen niet kiemen. We gaan zien, anders kun je wel zaden krijgen en het is ook maar een week tot MTFD, het kan zijn dat het te kort is voor ze om te kiemen. Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/
Geplaatst: 12 april 201411 j Auteur We zullen zien Heb je ze warm genoeg staan? Ik had een paprika die maar niet wilde lukken
Geplaatst: 12 april 201411 j Hoi Monika, heb je toevallig nog een golden pearls Solanum villosum-zaailing over? Hij lijkt me wel leuk voor de border beneden .
Geplaatst: 12 april 201411 j Monika je hebt bij mij bij geef knolselderij staan maar daar heb ik niet om gevraagd, misschien staat het bij de verkeerde persoon?
Geplaatst: 12 april 201411 j Auteur @Kim, staat genoteerd@Angela, oeps, iets verkeerd gegaan, nu weggehaald
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.