benetton Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Dank je wel om me dit te laten weten! Quote Een ware prutser/beginneling
Argo Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Voor de mensen in Belgie die nog interesse hebben.Ik heb ze nieuw staan in de kleur ZWART aan 3,00 per stuk. Bij interesse stuur even een berichtje Quote
marja vH Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 heeft iemand nog een aantal van die bato aardbeienbakken ter overname? Woon in Zeist, bij utrecht.Zoek er 9 . Marja Quote
loes Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 mocht je ze nergens kunnen vinden. hier worden ze nieuw aangeboden: http://www.123zaden.nl/subpagina.php?merken_id=&categorie_id=319&subcategorie_id=&produkt_id=2921 Quote
Bee Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 quote "mocht je ze nergens kunnen vinden. hier worden ze nieuw aangeboden: http://www.123zaden.nl/subpagina.php?me ... kt_id=2921" die foto's van die stelling staan hier ook op de site trouwens dus die kennen elkaar Quote
loes Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 wat bedoel je met die kennen elkaar? de eigenaar van 123zaden is hier ook lid ja... maar dat zegt toch niet dat marja degene kent? Quote
Bee Geplaatst: 15 augustus 2014 Geplaatst: 15 augustus 2014 Omdat je niet zomaar lukraak foto's kan nemen van het internet en gebruiken voor je eigen commerciële doeleinden... vandaar ik redeneerde dat ze elkaar wel gaan kennen. Niet te veel achter zoeken... Quote
marja vH Geplaatst: 15 augustus 2014 Geplaatst: 15 augustus 2014 Topic gaat over andere dingen inmiddels maar ondertussen blijf ik op zoek naar 2e hands aardbeienbakken...Iemand een tip? OP MP staan ze niet. Marja Quote
loes Geplaatst: 15 augustus 2014 Geplaatst: 15 augustus 2014 Marja het topic gaat nog steeds over bato bakken.Moeten de bakken 2e hands zijn? Omdat je niet zomaar lukraak foto's kan nemen van het internet en gebruiken voor je eigen commerciële doeleinden... vandaar ik redeneerde dat ze elkaar wel gaan kennen. Niet te veel achter zoeken...Dat is 1 en dezelfde persoon. Daar moet je idd niet teveel achter zoeken.K zie alleen nog niet hoe je marja helpt met deze info over het gebruik van foto's. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.