Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Aardbei stekken

Recommended Posts

Je kan ze hier bestellen :

http://www.kweduivenvoorden.nl/index.php?option=com_hikashop&ctrl=category&task=listing&cid=15&name=aardbeien&Itemid=146

Alleen, ik heb momenteel ook geprobeerd om op die site te registreren, maar er komt geen reply. Misschien is er een probleem met een server en het daar te druk momenteel. Hopelijk lukt het bij jou wel.

Een mailtje naar [email protected] (zie link van jokat, onderaan) geeft wel resultaat. Antwoord kan wel een paar dagen duren.

Mijn mail: 19-2, antwoord 21-2, ontvangst stekken 25-2 ? (morgen dus).

[Edit: werd inderdaad op 25-02 bezorgd, op toegezegde dag; goed verpakt]

Edited by Guest

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

De inlog is ondertussen in orde.

Bij bestelling kwam er een bericht op dat er "geen verzendingsmethoden beschikbaar voor uw locatie" zijn.

Ik heb even gebeld (vriendelijke man die Erwin), en ik kon bestellen gewoon via mail, dan stuurt hij een retourtje voor de betaling.

Dus als er nog liefhebbers in België zijn..

Ja, ik heb mijn bestelling net binnen. Zie blog/henkg/vandaag_aardbeienplantdag_b-3179.html

Tip: als je kristalon oranje (oplosbare meststof 6 + 12 + 36 + MgO) wilt gaan gebruiken: dat hebben ze ook, in kleinverpakking (zie bij toebehoren). 600 g is voldoende voor 600 - 900 liter oplossing.

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)