Esthe76r Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Ik ben op zoek naar leuke, lekkere pompoen zaadjes. Wie o wie kan me daaraan helpen? Enkele hiervan wil ik ook opsturen naar annemiek van Deursen van het consuminderhuis. En een in mijn eigen tuin voor mijn consuminder praktijken.. Anders jezelf nog een zoekvraag hebt kan ik misschien helpen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Ik heb ulrike kuri voor je zal ik het meenemen naar mtfd Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Leuk, dat zal fijn zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Ik heb hier ook nog een een pompoen liggen. Ze (hij? / het?) wordt volgend weekend geslacht.Het is een muskaatpompoen. Bijna wit, met groene strepen van buiten. Binnen oranje en lekker zoet. Ik weet niet meer welk ras. Maar ik koop zelden F1-rassen, dus ik denk dat het wel een zaadvast ras is. Grootste was bij mij bijna 5 kg. Met een beetje hulp wil die wel klimmen. Lijkt een beetje op onderstaand plaatje, maar dan met wat meer groen.Plaatje: https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/shop/sub,2/pid,841 Een paar zaadjes wil ik zelf proberen, een paar gaan er naar de buurvrouw, de rest is voor de vogeltjes, of voor jou als je wil. Op de mtfd (beetje laat misschien?) of per post, zeg het maar. Doe maar een berichtje of pb als je het wilt proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Hey rvo wil het zeker proberen. Gedeelte verstuur ik, maar daar is ook annemiek zeer blij mee. Dat weet ik zeker. Google haar naam maar eens. Kan het al eerder de grond in dan de mtfd? ik stuur je morgen wel een pb. Ga nu mijn bedje in... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 @ Esthe76rKan het al eerder de grond in dan de mtfd?Als het zo warm blijft ga ik proberen begin april binnen voor te zaaien. 't Is een gokje, maar wie weet. Er staat niet voor niets een "?" in mijn berichtje. Kort na de mtfd zaaien lijkt me ook nog goed mogelijk. Zeg het maar, die ene postzegel is het probleem niet. @annemiek Als je belangstelling hebt reageer je dan ook even. @de rest van de wereldEr zijn vast nog wel wat zaadjes over. Ik hoor het wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Rvo je hebt een pb, en die annemiek die ik bedoel zit niet op de site, maar doet veel voor mensen die het niet breed hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Ik heb golden huberd voor je. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Rvo je hebt een pb, en die annemiek die ik bedoel zit niet op de site, maar doet veel voor mensen die het niet breed hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Leuk simke graag. Ik stuur je een pb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 @Simke, de pb lukt om een of andere reden niet. Kan je mij even een pb sturen? Gr esther Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Rvo je hebt een pb, ...Je pb is (nog?) niet aangekomen. Als je de zaadjes op de mtfd wilt, reageer dan maar hier in deze draad. Voor meer persoonlijke gegevens weet ik het even niet. Misschien werkt e.e.a. binnenkort wel?Sowieso stuur ik jou even een pb met dezelfde inhoud. Wellicht werkt "send reply" wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 25, 2014 Author Share Posted February 25, 2014 Rvo heb je een reply gestuurd op je mail. Wanneer die niet is aangekomen dan maar naar de moestuinforumdag, zeer graag zelfs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Ik heb nog wel enkele zaden butternutt/fles(sen)pompoen en patison als je die ook nog zoekt ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 @Esthe76rEr gaat hier van alles mis met pb en e-mail. Vanavond ga ik even rustig uitzoeken hoe en wat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 26, 2014 Author Share Posted February 26, 2014 Stan, graag. Is het de witte of de gele pattison. De gele heb ik al. De witte nog niet.Zou je ze mee willen nemen naar de moestuinforumdag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 26, 2014 Author Share Posted February 26, 2014 @rvo, raar he, heb er ook last van. Maar goed, neem ze anders maar mee naar de mtfd, het is nog niet te laat te zaaien dan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 is het niet zo dat jullie inbox vol staat ?? 100 berichten is het maximum dacht ik, dus misschien eerst oude berichten verwijderen ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Ik heb de witte. Ik neem de zaden voor je mee naar de MTFD(ik zet je erbij in mijn lijstje). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 26, 2014 Author Share Posted February 26, 2014 Dank je wel Stan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 5, 2014 Author Share Posted March 5, 2014 Nee Nynke, zoveel berichten heb ik nog verstuurd. Vreemd de ene x pakt ie wel en dan weer niks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts