lucifer Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Ik wil zowel met een paprika uit de winkel als een inmiddels besteld zakje zaden proberen om paprika planten uit op te kweken. Maar de paprikas uit de winkel.. moet ik de zaden eerst drogen? Gewoon lospeuteren en op een keukenrolletje leggen? Of de hele kluit laten drogen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Eerst de zaden lospeuteren idd dan in een glas met water en wat blijft drijven gooi je weg de rest op een keukenrol o.i.d. en minimaal 2 tot 3 dagen laten drogen en dan zaaien of in een gripzakje bewaren. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted February 27, 2014 Author Share Posted February 27, 2014 Bedankt, dan weet ik wat me morgen te doen staat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted February 28, 2014 Author Share Posted February 28, 2014 Geweldig, een deel ging drijven en een deel zakte naar de bodem, het ligt nu te drogen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts