geedee Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 (aangepast) Ik zoek nog: AkebiaBruidssluier, Kweepeerstek, (óf wil er iemand kweepeertwijgen voor mij meenemen misschien wortelen die)Yakon, Gele framboos, knoflooksoortjes Ik heb in de aanbieding: moederkruid, longkruid, Bloeit nu al(5 maart) en de 1e hommels/bijtjes zijn er blij mee! alpen-aardbeitjes rood,Enkele Fragenaria x annanasa "anablanca" oftewel annanas-aardbeijuffertje in t groen, mierikswortellavendelforsythiacherrytomaat zaailingEquisetum fluviatile of de Japanse holpijpCitroenmelisseBonte gele dovennetel De Deals: Ik geef aan:Aalterse Willy: plantjes zwarte tomaatAngela: iets lekkersAppelvrouw: cherrytomaatjes, 2 x bloemenBeertjerinke: Framboos /Organo /Tijm / Jostabes / lavendelBit: Artisjok van 2013 en zwarte tomaatzaailing, Japanse holpijpBorderose: Jostabes (2012) forsythiaConnie : 4x ananas aardbei, lavendelEelzuhtjuh: 4x senga sengana aardbeiErny : juffertje in t groen/longkruid/forsythiaEstemy: aardbeiplantje+ 4 grote plantenemmers+ 4? of 3 euroEsth76er: lavendelfred: chocolademunt, pepermunt en kruizemuntGemma: pure chocoladereep Henkg: 13 euroIndy: Courgettezaad van AlgeriaJizkaha: ??Jootje: 5 plantenbakken-ruil / 5 plantenbakken koop, Japanse holpijpJorieke: 30 euro + Gele bonte dovenetel + witte dovenetel + longkruidKim: senga sengana aardbei 1xKruidje: KardoenMonika: Oregano/forsythiaPiroska's man : zaadjes surprise, lavendelplantjeSalamandertje: ??Stan: 1 jarig eikenboompje of olifantje Ik krijg van:Aalterse Willy: 10 plantjes knolselderAngela: Wijnbes + 2 emmers/dekselAppelvrouw: Yakon en Bruidssluier, blauwe smeerwortelBeertjerinke: 20 tomatenhaken + 100 beugels, framboosaardbei??Bit: Budleija oranje/rood, ?muntBorderose: Zwarte aardappel , sinaasappelmunt + peper madame jeanetteConnie: 1 stek van een doornloze Framboos, courgette genovese, zaaibakken.Eelzuhtjuh: yakon en een stek fallgoldErny: Smeerwortel + Zwarte Bes Stek + een Vijfbladige wingerd (Parthenocissus quinquefoliaEstemy: Aubergine TURKISH ORANGE heirloom Organic+200 kleine bakjesfred: Stekbakken 10xGemma: doornloze braam en die gele framboos.Henkg: 100 deksels brouwmarkt, daslookIndy: WaterkefirJizkaha: Lathyrus roze, Absint AlsemzaadjesJootje: Topsy Turvy / 2,50, gele framboosJorieke: Zaadjes Dipper Gourd , Swan Gourd, Mortgage en Cherokee, Schop+RiekKim: MizunaKruidje: HerfstframboosMonika: knolserderplantjesPiroska: 4 zaadjes witte mega-pompoen + 2 andere soortjes(stuurt ze op)Salamandertje: Tomaat 'Roma' , Artisjok 'Imperial Star' Stan: kamerplant 15 april 2014 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Ik zal mijn Yakonplanten even in de kas zetten ( staan nog in de droge koude kelderstand) om te zien of ze het doen. Dan krijg je er een van mij...Weet jij of je bruidsluier kunt stekken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Aah... ik zie iets moois in je lijstje... Het Juffertje in het Groen! Die wil ik wel graag. En ook wat Longkruid zou fijn zijn. Quote
geedee Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Geplaatst: 10 maart 2014 Komt in orde Erny; is er al iets te zien van de smeerwortel? Weet jij of je bruidsluier kunt stekken? Google zegt in juli/augustus, dus nu is het beter een stuk met wortels eraan uit te graven, denk ik. Quote
Erny Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Smeerwortel heb ik wat stukjes wortel van kunnen opgraven en in potten gezet, hoop dat er nog meer gaat komen... Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 nu is het beter een stuk met wortels eraan uit te graven, denk ik.Ik ga morgen wel even met Lie kijken of we er een stukje van afkunnen steken.Ik heb trouwens blauwe smeerwortel..wil je een stukje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Dat zou fijn zijn Appelvrouw, ook smeerwortel is altijd welkom Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 OK. De yakon heb ik uit de koude ruimte gehaald en in de veel warmere kas gezet. Er waren nog geen groeipunten te zien. Onder surveillance in de kas want als de temp onder een graad of 5 gaat wordt hij afgedekt of binnen gehaald. Ik ga ervan uit dat alle knollen het gaan doen en heb er dus ook een voor jou. Blauwe smeerwortel steek ik voor je uit. Bruidssluier hebben we ook gekeken vanmorgen. We kunnen niet bij de voet van de struik kijken want er ligt een boom in stukken overheen. We hebben toch een aflegstukje gevonden, maar het worteltje zag er maar bruin en zielig uit. Het stuk afgeknipt en samen met een stukje wilg( groeihoermoon) in het water gezet. Laten we hopen dat hij het doet. Ik zoek nog: olifantenknof, artisjokzaailing en bloemen. Ik wil ook wel je cherrytomaatzaailing Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Wij hebben hier volop hop, ik weet alleen niet goed wat ik dan moet doen, een stukje uitgraven als het opkomt en in potje steken? Wil ik best proberen hoor! edit, en als dat lukt .. dan wil ik best wel wat lavendel Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geedee Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Komt helemaal goed dan Appelvrouw Heeft er nog iemand vrouwelijke hopplanten? Quote
Piroska Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 jajajajajja, lees post boven jouw post.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geedee Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 (aangepast) Mijn post staat nu boven aan Piroska.......hahahahaaaa zoekplaatje...wat bedoel je? Jij hebt hop?? edit wat zijn jullie snel!!!!!!!!!!! Lavendel voor Piros 11 maart 2014 aangepast door Gast Quote
Piroska Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Hop hop, snelle meiden Gee, wat bloemwerk betreft. Juffertje is hier mega uitgezaaid, en moederkruid ook. Heb je nog iets leuks? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Op dit moment niet helaas Sedum?? Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Heppik Anders is het wel ok joh. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 12 maart 2014 Auteur Geplaatst: 12 maart 2014 Mensen met een vijver kan ik nog verblijden met Equisetum fluviatile of de Japanse holpijp. Die mag wel iets uitgedund. Wordt ook wel bij bloemsier gebruikt. Quote
Bit Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Daar had ik een stekje van gekregen van Thea. Dat groeit toch ook wel op gewone ( heel vochtige ) grond ? Ik ken dat ding niet uit ervaring, maar vind het erg mooi. Klein stekje is hier zeer welkom. Stekje van Thea is dood.Loop ik wel erg uit de pas geloof ik kwa krijgen en geven bij jou. Weet jij nog iets ? Quote
beertjerinke Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Zou ik nog een lavendel mogen die van mij is dood gegaan Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
geedee Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 Lavendel voor jou, heb jij nog van die framboos-aardbei toevallig? @Bit misschien een soortje munt? (aardbei/ananas//Basil-munt/Bananenmunt heb ik nog niet....dus kijk maar welke je nog hebt) Quote
Bit Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Heb ik mijn "mee-neem-lijst" gezet ! Thnx. Quote
geedee Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Geplaatst: 15 maart 2014 Kan er iemand toevallig een stek maken van de Akebia?? (klimplant) Quote
Esthe76r Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Hey Geedee Als je nog lavendel hebt. Leuk. Kijk je ook even bij mij?? Quote
geedee Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Geplaatst: 27 maart 2014 Ja ik heb nog een kleine lavendel over; is een stekje van vorig jaar. Heb jij nog paprika's? of iemand anders?? Nieuw aanbod:Ik heb nog enkele stekjes Fragenaria x annanasa "anablanca" oftewel annanas-aardbei voor de liefhebber. Quote
geedee Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Geplaatst: 31 maart 2014 Ik heb ook nog voor de liefhebber: Citroenmelisse enBonte gele dovennetel (mooi in bostuin of onder boom) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.