Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo iedereen,

ik wil me graag voorstellen, ik ben peggy 27 jaar en ben sinds 2 jaar geinteresseert in zelf groenten en kruiden te telen, we hebben gelukkig best veel plaats in de tuin dus plek genoeg om lekker te tuinieren.. verder hebben we nog 2 hondjes.. een dwergkonijn en een groot lotharinger konijn, en grote bramha s natuurlijk voor de verse eitjes.

ik heb al wat rondgeneusd op het forum en vindt het leuk om te zien hoe iedereen zn tuin ingericht heeft, geeft weer een frisse kijk op de dingen. ik zal spoedig foto s plaatsen van hoe ik hier aan het rommelen ben het is nog verre van af en heb nog niet alle soorten kruiden en zo wat ik graag zou willen, maar ik probeer het rustig doen voordat ik dadelijk een hele hoop heb waar ik geen verstand van heb.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Hallo Peggy welkom op dit forum, succes met je zoektocht naar allerlei kruiden, wees niet te bang je krijgt ergens het meeste verstand van vooral door te doen! We zijn benieuwd naar je foto`s.

Geplaatst:

En van mij ook nog een hartelijk welkom op dit forum. Ik 'tune' net pas weer in

Veel plezier hier en met moestuinieren.

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...