Jackx Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Beste mensen, Ik kwam laatst op de gedachte hoe zit het eigenlijk met mijn shag?Waar komt het vanaf, hoe word het gemaakt?Even gegoogled, youtube bekeken en ik was er uit. Dat ga ik ook doen! Tabaksplant, naast een mooie plant met mooie bloem ook nog eens goed voor shag en sigaren.Aangezien de prijzen voor'n pak shag/sigaretten/sigaren verschrikkelijk hoog aan het worden zijn dacht ik dat ga ik eens zelf proberen. Gister mijn tabaksplantjes besteld, Virginia zaadjes.Hoop ze morgen binnen te hebben zodat ik ze snel kan poten in een bakje, en later in de tuin etc etc etc. Heeft iemand ervaring met zelf tabak telen?Ben benieuwd naar de tips&tricks en ervaringen. Mvg, Jackx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokat Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Heb sommige jaren vroeger een tabaksplant of twee gezet. Niet voor de tabak, maar tegen de witte vlieg in de serre.Is een goeie groeier met grote bladeren ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Hoi kijk even bij forumlid schilder hij heeft vorig jaar het gehele seizoen foto's en nog veel meer laten zien over het telen : een-eigen-veld-met-tabak-t9779.html?hilit=tabak Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts