Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Mijn naam is Jessica. Sinds september vorig jaar zijn we verhuisd van een flat naar een eengezinswoning. Op het balkon kweekte ik altijd al groentes en kruiden. Deze week hebben we toestemming van de woningbouw gekregen om een moestuin op het stukje land achter onze tuin te maken. Op dit moment is het nog een grasveld. We willen er een moestuintje van maken van ongeveer 10m x 4m.

Ik hoop dat we er dit weekend mee bezig gaan. Foto's volgen nog.

Groeten Jessica

Geplaatst:

Hoi Jessica welkom op het forum.

Leuk dat je dat stuk mag gaan gebruiken, wordt het dan een gezamenlijk gebruik voor de omwonende?

En foto`s, ja die zien we graag

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt Connie.

Het stukje grond is achter ons huis en dat van onze buren. De andere huizen erom heen zijn koophuizen. Het stuk grond is van de woningbouw. De buren (met de koophuizen) wilden het stukje grond ook graag. Gelukkig heeft de woningbouw het niet verkocht en hoort het nu bij ons

Het is eigenlijk een verlengd stuk van onze tuin. Onze buren hebben al een groot stuk omgebouwd tot moestuin.

Ik zou het wel leuk vinden om af en toe ook wat groentes aan de buren te kunnen geven

Groeten,

Jessica

Geplaatst:

Welkom en een mooie oogst voor straks.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Welkom...

Geplaatst:

welkom

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic