Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Effe voorstellen

Goudsbloempje

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Heb sinds eind vorig jaar een huis met tuin!! Helemaal blij mee

Al een aantal jaar bezig met tuinieren op mijn balkon, het verbaasde me steeds weer hoeveel ik daar op kwijt kon. Eigenlijk kan bijna alles! Het werd op een geven moment wel erg vol. En besloot om een volkstuin te huren, onze flat stond al een aantal jaar te koop en een verkoop zat er niet meer echt in! Dus huurde in een tuin in de buurt, 80 m². Wist opeens niet meer hoe te beginnen, zoveel ruimte!! Toch maar gewoon begonnen, een hoop misluk maar ook heel veel ging wel goed, Zo leuk Toen ik mijn tuin 4 maanden had, verkochten we opeens ons huis

Heb mijn volkstuin inmiddels weer opgezegd, is iets te ver rijden nu en heb me handen vol aan mijn eigen tuin! De tuin staat helemaal vol met muurtjes en planten. Heb weer geen idee waar te beginnen.

Heb hier vorig jaar al heel veel informatie vandaan gehaald en vind het erg leuk om iedereen zijn verhaal te lezen, en foto,s kijken

Hier regent het nu behoorlijk dus kan nu even geen foto,s maken van de tuin!

Die volgen nog!

Groetjes

Goudsbloempje,

image55401395395044.jpgimage61221395395044.jpgimage35741395395045.jpgimage83801395395046.jpg

Edited by Guest