Geplaatst: 3 april 201411 j Ehh graag on-topic. Ik heb nog 2 fytotherapie boekjes uit de natuurwinkel(zijn daar gratis).Indien intressse neem ik ze mee naar de MTFD. Stan zou ik er 1 mogen mijn boeken komen nog volgende week is de verbouwing klaar kan ik weer kijken veel heb ik er niet ik lees meer op mijn e reader een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 3 april 201411 j Ik zet het voor je in mijn MTFDlijstje voor je Beertje Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 8 april 201411 j Even mijn boeken nog een keer onder de aandacht Kijk niet achterom van Fossum is voor Appelvrouw, en ook de Encyclopedie van misvattingen. En hier wat nieuwe-oude boeken: Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 12 september 201411 j Bijna weer een MTFD Ik heb 2 boeken over open haarden (bouwen , stoken incl. aanleg en schema's en veel kleurenfoto's....sommige ietwat gedateerd door de inrichting eromheen, maar die is allang verdwenen in die haard ) De ideeën en de uitwerking zijn nog steeds up te date m.i. Ruilen voor suiker of iets anders leuks?? (boeken heb ik veel te veel )
Geplaatst: 12 september 201411 j Hallo, Voor de mensen die een e-reader hebben heb ik:- Harry potten- Dan Brown- Loes Hollander- Khalet Hosseini Echo uit de Bergen- El james Viftig tinten serie- Suzanne Vermeer- Kluun komt een vrouw bij de dokter- Saskia Noort DebetDeze kan ik je per mail verzenden https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 12 september 201411 j En ik heb nog een kookboek te ruil(A4 formaat en 3 a 4 landlevens dik: ]
Geplaatst: 24 september 201411 j Wie wil er een man in de pan?? Harde kaft 131 pagina's, ik zoek nog boekjes van peter bauwens
Geplaatst: 24 september 201411 j Ook in de aanbieding voor de liefhebbers. Tijdschrift Grasduinen. Zien er netjes uit.Jaargangen 2004 tot en met 2011. Bijna alle compleet, behalve 2004, 2009 en 2011. Als er meerdere liefhebbers zijn, verdeel ik het gelijkwaardig onder de gegadigden. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.