Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mijn aardbeien in pot heb ik een houten geraamte gemaakt waar ik kippengaas tegen aan wil maken.

Nu zit ik te twijfelen over de maaswijdte. Op internet kom ik vaak 13 mm en 25 mm tegen. Welke maaswijdte is groot genoeg, zodat bijen en hommels er wel tussendoor kunnen vliegen om de aardbeien bloemen te kunnen bestuiven, maar waar weinig vlinders doorheen kunnen vliegen?

Geplaatst:

ik dacht dat vlinders geen aardbeien pikte?

Dat alleen vogels dat deden .

rupsen op de aardbeien nog nooit van gehoord.

slakken wel

Geplaatst:

Het is wel goed als de aardbeien bestoven kunnen worden ja, voor een enkel soortje zelfs noodzakelijk, maar eigenlijk voor alle aardbeien beter voor de vruchtzetting.

Bij mij alleen bescherming tegen de vogels ( en de eenden, en de fazanten )

Rupsen ( of eigenlijk rupsjes ) heb ik wel af en toe op de planten, maar of dat echte rupsen zijn of schijnrupsen ? ( van een wesp ) Weet ik niet. Veel schade heb ik er niet van.

Ik heb geloof ik 30mm wijdte voor mijn fruitkooi.

Geplaatst:

Dat lijkt me ook wel vanzelfsprekend ? Vogelnetten houden vogels tegen. Geen vlinders.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...