familymen Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Ik heb dus schaduwdoek besteld, en denk eraan deze dit weekend op te hangen. MAAR, nu vraag ik me af hoe jullie dat doen in de nok van de serre? Zoals jullie zien op de foto heb ik in mijn serre versteviginsprofielen - moet ik deze lossen, het doe er tussen plaatsen en dan terug de profielen bevestigen of gaan jullie niet tot in de nok van de serre en bevestigen jullie deze op de verstevigingsprofielen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Als een gordijn over de horizontalen hangen. Zo doet mijn buurman dat ( ik scherm zelf met schermwit ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Hier vind je bevestigingsclips: http://www.tuinadvies.be/shop/product.php?id=303Ik denk dat die zoals tomatenhaken passen in de gleuf in het aluminium profiel van de serre. Het dak van de serre scherm ik met witvast, de zijkanten en de voorkant met schaduwdoek. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts