suminion Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 hallo Ik ben michel 29 en kom uit het zuiden van het land. Sinds kort heb ik een kweekkas staan in de tuin (goedkope van lidl) Omdat mijn dochtertje het geweldig vind om in de tuin te zijn en met plantjes bezig te zijn, is de stap naar groente en fruit snel gemaakt. Momenteel heb ik de sla al omhoog komen, gaat de knoflook al goed in de potten, en is de rode koop al een mooie plant.echter worden ze dadelijk te groot voor de potten, en gaan ze de grond in, nu zit ik met het probleem van veel vuurwantsen en oorknijper in de tuin. is dit schadelijk voor mijn planten? In potten komen ze er niet bij, in de volle grond dadelijk wel, als ik de moestuin aanleg. zijn er vragen tips etc, dan zijn die altijd welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stekkie flens Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johmir Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Geen antwoord op je vraag maar evengoed welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts