SamanthaP Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Dames, heren, Ik ben op zoek naar zaden van de Thalictrum delavayi, familie van de akelei. Is er iemand die mij hieraan kan helpen? groeten! Quote
Bit Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Beetje een prutantwoord van mij, bij voorbaat mijn excuus : Gewoon plantje kopen bij een wat beter tuincentrum, hoewel zelfs misschien Intratuin het ook wel heeft denk ik. Plantje mag 2.50 kosten ongeveer ( p9 - potmaat ) en dan zit je al gauw op de kosten van het versturen. Quote
SamanthaP Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Geplaatst: 30 maart 2014 Dank voor je antwoord. Ik kon m dus hier in de tuincentra niet vinden, en de medewerkers keken mij aan alsof ik werkelijk van t padje was Quote
malouis Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 Zaden zijn hier te koop: http://www.zaaisite.nl/info/thalictrum_delavayi.htm Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.