aardbeijim Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Ik heb een vraag welk aardbeienras ik heb gekregen van bij mijn oma. Ze weten niet welke soort de aardbeien zijn maar ik denk doordragende want er zaten al bloemknopjes aan en ook al verwelkte. En zijn er hier mensen die aan het blad of de aardbeien kunnen zien welk ras het is? Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
aardbeijim Posted April 13, 2011 Author Posted April 13, 2011 Niemand? Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 denk dat Koert dat wel kan, stuur hem is een PB. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
jos Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Ik ben zijn naam even kwijt maar er zat toch een aardbeien-teler op het forum. Quote
dennislp Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Erwin kweduivenvoorden.nl kan je ook ff mailen, sneller antwoord. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
aardbeijim Posted April 13, 2011 Author Posted April 13, 2011 Ja zal ik anders morgen even doen. Quote Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Recommended Posts