Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb beide in huis, maar de sap centrifuge staat te verstoffen in de kast.

Sapcentrifuge is geschikt voor kleine hoeveelheden, die schoongemaakt erin moeten.

Niet geschikt voor bessen waar nog stokjes ed aanzitten ( vlierbes ed)maar geeft aan het eind veel schoonmaak onderdelen. Vooral de "zeef" is lastig schoonmaken.

Het sap wat eruit komt is troebel.

De sappan is groot en kan heel veel fruit gelijktijdig aan. Vlierbessen kunnen als trossen erin, geen last van kleine stokjes /steeltjes, Is heel handig in schoonmaak en zonder veel moeite eindeloos te gebruiken.

Het sap is puur sap, helder en smakelijk.

Als je een gunstige sappan zoekt moete je even zoeken op de duitse ebay, daar krijg je ze al vanaf 25,-. terwijl in nl die pannen zoveel duurder zijn.

Ik zou altijd gaan voor de sappan

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

Geplaatst:

Snel kijken op ebay.de en dit was het eerste dat ik vond..

mOv2iRf0HxqBwc18UeNFtw74431397205695.jpg

Entsafter 26 cm Edelstahl rostfrei Topf Induktion Fruchtentsafter Luxus Schlauch

EUR 29,99

Sofort-Kaufen

Kostenloser Versand

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...