Valerie Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Wie heeft hier ervaring mee en welke raden jullie aan? Ik wil het liefst vruchtensap maken van bv bessen en aardbeien. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Salamandertje Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Quote Bzzzz...
Old Rose Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Ik heb beide in huis, maar de sap centrifuge staat te verstoffen in de kast. Sapcentrifuge is geschikt voor kleine hoeveelheden, die schoongemaakt erin moeten.Niet geschikt voor bessen waar nog stokjes ed aanzitten ( vlierbes ed)maar geeft aan het eind veel schoonmaak onderdelen. Vooral de "zeef" is lastig schoonmaken.Het sap wat eruit komt is troebel. De sappan is groot en kan heel veel fruit gelijktijdig aan. Vlierbessen kunnen als trossen erin, geen last van kleine stokjes /steeltjes, Is heel handig in schoonmaak en zonder veel moeite eindeloos te gebruiken.Het sap is puur sap, helder en smakelijk. Als je een gunstige sappan zoekt moete je even zoeken op de duitse ebay, daar krijg je ze al vanaf 25,-. terwijl in nl die pannen zoveel duurder zijn. Ik zou altijd gaan voor de sappan Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Jane Doe Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Is de een niet koud sap winnen en de ander warm sap winnen? En bij warmte gaat er dan niet wat verloren? Quote
Valerie Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Hoi old rose hoe noem je sappan in het Duits? Ik wil het zelf gebruiken voor het maken van sap/siroop dus dan is het verhitten niet zo erg. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Old Rose Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Snel kijken op ebay.de en dit was het eerste dat ik vond.. Entsafter 26 cm Edelstahl rostfrei Topf Induktion Fruchtentsafter Luxus SchlauchEUR 29,99 Sofort-Kaufen Kostenloser Versand Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Valerie Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Bedankt ik heb gevraagd of ze ook naar Nederland willen versturen Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
kockie Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Die heb ik ook, ook van de Duitse Ebay.... Ik heb 'm op een Duitse vestiging van m'n werk laten bezorgen. Ik heb maar 1 maar bij het ding: ik wil een grotere Quote Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> EcologieforumKockie speelt, zingt en "danst" mee in de musical Sweeney Todd op 19 en 20 mei in schouwburg Amphion in Doetinchem.
Valerie Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Misschien is er ook een grotere versie te krijgen op de duitse ebay? Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Sandrina Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Ik zeg ook sappan! En de onderste pan kan je als jam/marmeladepan gebruiken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.