greetje11 Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 volgens mij hebben je paprikaplantjes een beetje dorstKun je zien aan het omgedraaide blad en de hangende blaadjes.
Jorg Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 zou het mogelijk zijn een tomatenplant kort te houden a 80 cm? evt om in de serre te zetten..Ziet er goed uit allemaal. Als je de tomaat niet te hoog wilt laten worden kan je hem toppen. op 80 cm loop je wel wat tomaten mis trouwens Sommige rassen zijn zelftoppend en worden dus niet zo heel hoog zoals dwergtomaten en struiktomaten. Zelf heb ik randyF1 staan, komt uit op ongeveer 80 cm / 100 cm en geeft een hele rijke oogst. p.s.: vragen kan je beter in een apart topic stellen, dan worden ze altijd wel beantwoord. Nu lees je er snel overheen.
veggieman Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 ok greetje! kben ze niet zo goed aant verzorgen, had ze toen te wortellen gezet in een pot, denk 4l aarde ofzo en nu zit de pot al knalvol wortels.. ik denk dat ik ze dringender moet gaan uit planten net als de tomaat,.. morgen ook gelijk doen dan! thx jorg, ik zal er in het vervolg rekening mee houden, het is een feit dat het zo snel onoverzichtelijk ed wordt.. mijn excuse bij deze! idd ik was dat net wijzer geworden van uit het tuincentra, vroeg hoe hoog die kerstomaten gingen worden, en de man van achter de balie wist me te vertellen dat ik gewoon de top kan uitknijpen maar toch 4 a 5 bladertakken moest hebben, kijken we ff aan he tis leuk dat alles zo groeit! de spinazie en de snoeptomaat zijn al uitgeplant, morgen de rest en dan drop ik weer wat foto's, de 2 serretjes beginnen stilletjes aan op te vullen, maar der is nog wel plaats voor her en der wat! groetjes
veggieman Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 BAAAAAAALEEEEEEEEEEN de hond is blijkbaar in één serre binnengeraakt met alle gevolgen vandien: de brocolis en bloemkolen zijn weg/op PFFFFFFFFFF das echt balen veel zin om alles er uit te trekken nu echt waar, maar we proberen te volharden in het volhouden
jasmin Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Oh, wat erg... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
hansm Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ja jammer, maar mischien kun je nu weer makkelijker erbij om wat onkruid te wieden in je kasjes. Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten