Geplaatst: 19 april 201411 j Ben net nog even de auto aan het inpakken heen en weer met zaailingenDenkt mijn hond dat hij ook mee magIk zie hem zo in de auto springen boven op de zaailingen voor jet Het spijt me echt zo ze zijn helemaal kapot...De bloemkool kan ik vervangen door mijn eigen zaailingen die wel een beetje kleiner zijnMaar helaas kan ik de bloemen niet meer vervangen Ik heb verder al het zaad nog over jetMocht je dit nog lezen zal ik de zaden voor je meenemen?Misschien kunnen ze dan nog in de volle grond gezaaid worden?Ik vind het echt heel erg.... EditIk heb nog 6 bloemkool zaailingen overKan ik er misschien nog 2 x broccoli Romanesco bij doen?En misschien nog een tomaten plantje? Ik heb cherry en gewone Pff domper dit Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 20 april 201411 j Achh, kan het beestje ook niets aan doen maar wel erg jammer. Maar heb je zelf nu nog wel iets ? Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 21 april 201411 j Auteur Ik zaai wel weer opnieuw geen probleemDe hond vond het inderdaad alleen maar leukEn achteraf kan ik er wel om lachen maar vond het zo sneu voor jetHopelijk heeft ze nog wat bloemkool kunnen vinden op de ruiltafel Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 29 september 201411 j Hey loraine, Weet niet van wie ik hem zou krijgen. Maar de moerbei zat er toch niet bij.. ik heb drie dingen gehad van jullie. Heb het thuis nagekeken. Zou die volgende keer erbij nog?? gr esther
Geplaatst: 29 september 201411 j Auteur Ja hoor geen probleem Wij hadden er al 2 teveel overDachten dat het van mensen was die niet waren gekomenWe schrijven het op dat komt dat helemaal in ordeMijn excuus Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 29 september 201411 j Honden Loraine Sultan heeft na de stekken killen, de zonnebloemen en mais geoogst. Gelukkig eet hij de mais ook netjes op. Vervelend als er wat sneuveld voor anderen, maar dat kunnen we oplossen.We hadden er niet 2 over, maar 1 van die 2 is schijnbaar voor jou sorry Per post is denk ik een risico, omdat ze echt heel weinig kunnen hebben met hun tere wortels. Maar wevinden een oplossing.Maak voor volgende mtfd nieuwe stekken, duimen dat het zo snel gaat lukken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.