Geplaatst: 27 april 201411 j Wie luisteren er nog meer naar het radio programma vroege vogels op radio 1?
Geplaatst: 27 april 201411 j Nou, om nou te zeggen élke week, niet nee, maar verder toch al een jaar of 20-25 wel ja. Vind het wél wat minder geworden na de wisseling van presentatoren een paar jaar terug. Maar nog steeds wel vaste prik. Vanmorgen trouwens wel een mooie opsteker.Ik hoorde vorig jaar al op de tuin een vogel. Vergeten verder. Deze weken hoor ik m weer. Zó mooi helder. Bijna tropisch. Ik dacht eigenlijk aan een ontsnapte tropische vogel vorig jaar. Maar nu is hij er weer dus. Echt heel mooi. Hij zit in het naburige 'natuurgebied' .En ja hoor. Bij vroege vogels vanmorgen kwam hij voorbij. Hij werd genoemd bij de fenologische noteringen. De Nachtegaal ! Weet ik dat ook weer
Geplaatst: 27 april 201411 j Auteur Zo dat zijn heel wat jaren, trouwe luisteraar.De fenolijn is leuk, omdat de luisteraars zo hun bezichtigingen kunnen door geven. Klassieke muziek kan ik best luisteren, maar mag wel wat minder en meer onderwerpen.
Geplaatst: 27 april 201411 j Ik sinds kort, normaal luister ik thuis alleen maar Classic FM, hou niet zo van gepraat op de radio. In de auto luister ik vaak radio 2 en het nieuws op radio 1.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.