Gast Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Hoi Ik zoek klein blijvende peulvruchten zaden.Zoals doperwtjes-boontjes,Iets in die geest.zelf heb ik redelijk veel zaden te ruil of tegen betaling. zij de ruil lijst.Groetjes jessica Groente/kruiden/fruitPlatte peterselieKervelSpinazie winter reuzenHot wax pepermeloen naam weet ik niet rond met groen en donker groene strepen en oranje vruchtvlees van binnenWatermeloen sugar babyInmaak uien barletta [sint jans]Andijvie [riccia dínverno-brina]Winter kropsla [parrella red]Witte radijsWitte kers tomaat [white cherry]Pluk sla [lactuca sativa]Sla [round lettuce]AugurkPaprika [california wonder]paprika nocera gialloPaprika [mini belle rood]Boerenkool [nero di toscana]Rijnsburger ui Quote
Frans Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Een laag erwtenras dat geen steunmateriaal nodig heeft is o.a. Kleine Rheinländerin . Lidl heeft hem in zijn zadenassortiment en met een beetje geluk is hij daar momenteel nog verkrijgbaar. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Gast Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Nee hier bij de Lidl helemaal niks meer. Maar bedankt voor de tip. Groetjes jessica Quote
malouis Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb laagblijvende peultjes (Norli, ca. 50 cm) en Chinese boontjes (Miracle, groen, ca. 50 cm). Quote
Gast Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Hoials het goed is kom je zondag ook toch, zou ik dan wat zaadjes van deze 2 soorten mogen over nemen. Of eventueel wat ruilen uit me ruillijst. Groetjes jessica Quote
malouis Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ja, ik ben er zondag ook.Zal ze voor je meenemen. Hoeveel wil je er ongeveer hebben? (Er zitten er ontzettend veel in een zakje, volgens mij heb ik voor minstens 5 jaar genoeg. )Mag ik van jou een paar zaadjes van de Witte kerstomaat en de Paprika Nocera giallo? Die laatste heb ik dit jaar drie keer gezaaid en hij vertikt het om op te komen. Kennelijk erg slecht zaad geweest. Quote
Gast Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 en paar zaadjes van alle 2 een beetje is genoeg. Heb het puur voor 2 grote bloempotten bakken nodig. Niet zo'n doosje of zakje bom vol. Is goed ik neem de witte cherry tomaat voor je mee en de paprika nocera gialio. Als het goed is heb ik ook al redelijk grote witte cherry tomaat in de kas staan. Groetjes jessica Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.