Yuras Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb net 7 walnoot zaailingen opgepot, waarvan 3 van mijn walnotenboom (kleine maar wel lekkere walnoten) en 4 van Italiaanse reuze walnoten. Heeft iemand belangstelling voor? Gratis ophalen Eventueel, kan meenemen naar herfst MTFD en totdat laten in de potten groeien. Quote
weknow Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb zeker belangstelling voor een boompje. Vooral die kleine, lekkere van jezelf Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
geedee Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb wel belangstelling in zo'n grote Italiaanse. Zou erg leuk zijn als je naar de volgende MTFD zou kunnen komen Trouwens Met je Annatovka gaat het super! Quote
Yuras Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb wel belangstelling in zo'n grote Italiaanse. Zou erg leuk zijn als je naar de volgende MTFD zou kunnen komen Trouwens Met je Annatovka gaat het super! OK, eentje voor jouw gereserveerd.. Met mijn Antonovka gaat het ook goed Ik heb zeker belangstelling voor een boompje. Vooral die kleine, lekkere van jezelf Voor jouw ook gereserveerd... Wel die walnoten mijn vrouw vind het lekkerst van alle die ze geprobeerd heeft Quote
Enjoy! Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Ik heb belangstelling voor de kleine en de reuzenwalnoot.De Herfstmoestuinforumdag zou helemaal prachtig zijn. Quote
Yuras Geplaatst: 6 juni 2014 Auteur Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb belangstelling voor de kleine en de reuzenwalnoot.De Herfstmoestuinforumdag zou helemaal prachtig zijn. Gereserveerd. Quote
bobvanschie Geplaatst: 6 juni 2014 Geplaatst: 6 juni 2014 Walnoten worden over het algemeen vrij grote bomen toch? (10+ meter) Quote
Loraine Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb ook interesse in 1 van beideOok kom ik op de herfst MTFD Is er nog iets wat je zelf zoekt?Anders kan ik je tegen die tijd misschien blij maken met een doosje verse bio eieren? Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Yuras Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Geplaatst: 7 juni 2014 Ik heb ook interesse in 1 van beideOok kom ik op de herfst MTFD Is er nog iets wat je zelf zoekt?Anders kan ik je tegen die tijd misschien blij maken met een doosje verse bio eieren?Gereserveerd.Grote Italiaanse walnoot zaailingen zijn op. Wel heb nog paar van eigen boompje (die nu is meter of 20 hoog en 60cm doorsnee ) Quote
Loraine Geplaatst: 7 juni 2014 Geplaatst: 7 juni 2014 Kan ik je nog iets terug doen voor de 2 zaailingen?En hoe groot zijn ze ondertussen?Geef je ze nog speciale dingen qua voeding? Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Yuras Geplaatst: 7 juni 2014 Auteur Geplaatst: 7 juni 2014 Kan ik je nog iets terug doen voor de 2 zaailingen?En hoe groot zijn ze ondertussen?Geef je ze nog speciale dingen qua voeding?Geen speciale voeding. Morgen plaats ik foto's van die plantjes. En van moederboom ook Quote
Yuras Geplaatst: 8 juni 2014 Auteur Geplaatst: 8 juni 2014 Dit is het "moederboompje" van kleine lekkere walnoten Hier zijn beide zaailingen naast elkaar Zaailingen van grotere Italiaanse walnoten Zaailingen van eigen boompje En nog eentje gevonden en opgepot Quote
Carry76 Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Hi,Als je nog een zaailing hebt dan heb ik zeker interesse! Quote
Yuras Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Geplaatst: 9 juni 2014 Hi,Als je nog een zaailing hebt dan heb ik zeker interesse! Gereserveerd.... Laatste Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.