Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

foto-255491399880105.JPG

Ik ben Patrick, 29 jaar en vader van 3 kids.

Ik ben nieuw in het tuinieren, en heb de tuin hierboven overgenomen van een meneer die het zelf niet meer kon doen.

Het stuk land is omgeploegd en bemest in de winter, dus kon gelijk beginnen met poten.

De aardappels, uien, tuinbonen en sla zitten inmiddels in de grond en op het aanrecht staat nog een leger aan kweekbakjes met kolen te wachten om gepoot te worden.

Op de foto's is te zien dat ik alle onkruid weg gehaald had en de rest voorbereid is om te zaaien en te poten.

Ik hoor graag jullie mening en feedback, kun je alleen maar van leren!

foto-150321399880099.JPG

Geplaatst:

Hoi welkom hopelijk ga je het leuk vinden en heb je ook leuke oogsten dit jaar.

Geplaatst:

Bedankt voor alle reacties, echt heel leuk!

Hier een aantal foto's van onze rode druif, die al kleine druifjes heeft. De andere foto is van de kweekbakjes met Rode kool, witte kool, prei en verschillende kruiden.

druif49841399964705.JPG

kweekbak43551399964711.JPG

Geplaatst:

Welkom ! Mooi stuk. Veel succes toegewenst dit komende seizoen.

Als je het leuk vind, kun je hier je eigen blog bijhouden vanaf het begin : blog/

Geplaatst:
Wat bedoeld u hier precies mee? ze zitten stevig en diep in de grond, zou dit niet voldoende zijn?

. Ja, mij viel dat ook wel op hoor. Niet dat we hier nu gelijk van de kritiek zijn, dat niet gelijk ( niet gelijk ), maar wat RobO bedoeld, is dat je de rij stokken verticalen, ook enkele diagonalen mee moet geven. Het best 2 kanten op. Dus schuin dwars op je verticalen ook langere stokken schuin. Lastig uitleggen.

Ik zag wel dat je je stokken lichtjes geschoord hebt, maar dat is niet hetzelfde en werkt straks bij echte wind op volle stokken niet voldoende ( die klimmen ze echt helemaal vol ) en dan staat er heel wat druk op.

ik ga even een foto zoeken of ik een voorbeeld heb van mezelf.

Edit : Hier zie je nog lege stokken. Je ziet de "kruizen hoop ik. aan beide kanten van de rij een schuine dus.

DSCN514943321400304253.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...