BertPleizier Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Wat zijn dit voor beestjes op de jonge blaadjes van de kersenboom? Indien ze schadelijk zijn, hoe kan ik ze het beste bestrijden? PS: de boom zat toen ik de foto maakte vol met lieveheersbeestjes. Ik telde er zo al 15-20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 (edited) Luizen, worden gegeten door lhb en hun larvenEvt wegspuiten metwater of water met wat zeep en spiritus of spruit van eco Edited May 18, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Niets doen, de lieveheersbeestjes ruimen ze voor je op. Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
John73 Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 nou dit heb ik dus ook in mijn 2 jaar oude patio kers (regina)hij staat in de volle grond en groeide vorig jaar als een raketdit jaar zijn alle uitlopers vergeven van de luizen als in ts zijn foto'sik heb met koud water gespoten ook heb ik het geprobeerd met ecostyleniets helptde beestjes zitten zelfs op me kersen waarvan er door rui ook al 80% verloren is gegaannu is de groei danig geremd en heb geen idee van wat te doen mvg john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertPleizier Posted May 23, 2014 Author Share Posted May 23, 2014 Ik heb de boompjes nu 4 of 5 jaar en vanaf het eerste voorjaar / eerste zomer heb ik dit "probleem" al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts