petje72 Geplaatst: 17 mei 2014 Geplaatst: 17 mei 2014 (aangepast) Begin dit jaar heb ik van een service monteur van Ricoh die geregeld bij ons langskomt Madame Jeanette zaadjes gekregen. Ze komen uit de moestuin van zijn schoonmoeder uit Suriname, 100% biologisch, ze spuit geen gif, echt puur natuur. Nu had ik er voor de zekerheid wat meer gezaaid want ik wist niet hoeveel er uit gingen komen.. en waarempel alle zaadjes die ik heb geplant zijn uit gekomen. Nu heb ik er dus te veel. Ik heb 6 potjes gemaakt met daarin 2 a 3 plantjes. Deze wil ik graag ruilen tegen wat andere plantjes, mag van alles zijn behalve tomaten (die heb ik zelf), liefst iets aparts, (100%) biologisch of eigen kweek. Het liefst ruil met allemaal verschillende mensen, maar alle 6 in 1 keer kan ook als je 6 verschillende plantjes te ruilen hebt. We komen er wel uit. Interesse ? neem dan contact met me op. Ik woon in Schimmert (ligt tussen Heerlen en Maastricht). Update/voorraad: 2 zijn geruild. nog 4 in de aanbieding. de plantjes: meer foto's van mijn plantjes: http://www.wanonzin.nl/2014/05/17/2e-overpot/ 17 mei 2014 aangepast door Gast Quote
petje72 Geplaatst: 17 mei 2014 Auteur Geplaatst: 17 mei 2014 nou ja, post ik dit net hier, spreek ik de overbuurman toen ik even wat uit de auto wilde pakken: zojuist 2 plantjes geruild met overburen... ik heb 2 plantjes geruild tegen een olijfboompje ! cool. nog 4 stuks in de aanbieding . Quote
petje72 Geplaatst: 7 juli 2014 Auteur Geplaatst: 7 juli 2014 Alle plantjes zijn geruild ! Ik heb een paar Sweet-bean planten en Meloen. Dank u ! Quote
JDtje Geplaatst: 9 juli 2014 Geplaatst: 9 juli 2014 eventueel misschien nog zaad over te ruil of te koop eventueel ik heb te ruil:magiplantbieslookchinese bieslook4 kleuren snijbietamerikaanse wonder doperwtenpeulen noormanbruine bonen noord hollandsekiviets stambonenlavendel zadenmarjoleinchinese slangen komkommerpompoen oranje (uit de winkel)butternut pompoenschorseneerrode bieten lang werpigkomkommer kruidbonen kruidkousenbandgroene eike blad slabos ui rode uirainbow f1 wortelenmeloen sugar babespinazie winter reuzenpak choipaprika sweet bananawitte uidragonboerenkool palm koolcitroen grastijmkamille de echtesallieamsterdamse snij selderijrozemarijnkousenband groet linda Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.