Kabouter_Kellyke Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Hoi hoi!Even een vraagje:Ik heb groene prinsessenboontjes gezaaid en laten groeien in zo'n bak wat je op de vensterbank zet met bloempjes in.Nu zijn deze planten echt groot geworden (al beginnende knopjes!) en nu zit ik net nu met plaats tekort! (kippen kunnen nog niet op hun nieuwe plek id tuin dus geen 25 m² waar ik mn planten ruimte kan geven!Kan ik die boontjes gewoon in die bakken laten staan? Thx alvast!Groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Hoeveel heb je er gezaaid in de bak? Heb je een foto Afhankelijk van hoeveel er in de bak staan zal je moeten uitdunnen om ze genoeg ruimte te geven. Verder kunnen ze prima in de bak groeien maar geef wel regelmatig water. Als je straks weer ruimte hebt in de tuin kun je ook daar nog een keer boontjes zaaien. De laatste keer (struik)bonen zaaien is eind juni/begin juli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts