Max T Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 (aangepast) Ik niet hoor , vooral men vrouw na het bekijken van Wim Lybaert zen Tv Programma, dus aan de slag gegaan voor iemand die het moeilijk heeft om te bukken Bakken zijn 1.25m x1.25m en 40cm diep. bakken zijn afgeschermd met vliegengaas , vermits een foto meer zegt dan 1000 woorden Op de laatste foto zie je de befaamde aardappels in zak van Wim. heb nog een serre gemaakt van afbraak materiaal van een oude veranda , die foto's volgen nog 22 mei 2014 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jan L Geplaatst: 23 mei 2014 Geplaatst: 23 mei 2014 Welkom Max, Hier zitten er wel meer die het slachtoffer zijn geworden van die Wim (incl. mezelf). Zalig programma toch, met Bart die hem altijd zit te jennen Die bakken zien er echt mooi uit en erg handig met de kappen erover. Als het zelffabricage is: graag 4 stuks voor mij Quote I love the smell of potgrond in the morning...Blog: blog/Jan+L[/color]
rinus55 Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Welkom Quote Chilibase.nl de grootste Chilipeper dBase van Nederland http://chilibase.nl Chilimagazine.nl Chilipeper Nieuws http://chilimagazine.nl
Tibs Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Welkom! Zeer mooie bakken! Zelf heb ik dit seizoen ook aan de lijve ondervonden dat een insectengaas wel handig is. De manier waarop jij het toegepast hebt is echt prachtig! Zorgt voor inspiratie Quote
Max T Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Geplaatst: 24 mei 2014 Zoals beloofd nog enkele foto's van de serre. Men vrouw zegt ook wel eens frietkraam, vanwege de manier waarop de ramen opengaanVolledig gebouwd uit recuperatiemateriaal van verandas, op enkele steunpalen naAardbeien, tomaten,coktailtomaten,meloenen(cavallionn) paprika's zijn de bewoners Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.