John1977 Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Goedenmiddag! Wie kan mij advies geven of deze plant vrouwelijk of mannelijk is? Mvgrt John Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertus Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Waarschijnlijk ben je niet blij met het antwoord....het is een man.De vrouwelijke bloem heeft duidelijk een stamper in het midden waar uiteindelijk de vrucht uit ontstaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 dit is overduidelijk een mannetje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John73 Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 ja dat is jammer genoeg een mannetjehier een foto van een vrouwtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powerlite Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 hoezo jammer , je weet toch niet waarom de TS dat vraagt ?Hij heeft misschien al een vrouwtje staan . En indien niet , nog geen probleem , gewoon een deel omenten met enthout van een leuk vrouwtje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John73 Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 daar heb jij ook weer gelijk in mijn mannetje had jammer genoeg geen bloemen dit jaar dus ik had die plant er graag bijgehad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts