Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Fijn dat er ook een moestuin forum is. Volg dit forum al een tijdje, en ben al heel wat leuke dingen tegen gekomen.

Ik ben Bram, midden 20, en woon in de regio Drenthe.

Deze maand ga ik beginnen met een eigen moestuin. En vroeg me af hoeveel m2 verstandig is voor een beginner.

Ik zelf zat te denken aan 25 m2 omdat we ook al halverwege in het seizoen zitten. Volgend seizoen kan ik nog altijd uitbreiden.

Zelf heb ik door het helpen van me vader wel de benodigde kennis opgedaan. Maar dat is toch anders dan dat jezelf eentje opstart.

Goeie tips om een moestuin op te starten zijn welkom

Niks is gezonder en leuker dan shoppen in je eigen groente tuin.

Geplaatst:

Hey Bram, welkom op het forum.

Toevallig ben ik zelf ook net nieuw hier en hoop ik snel ook te beginnen met een eigen moestuin.

Ik sta nog op de wachtlijst wat nog wel even kan duren helaas.

Heel veel succes en veel moestuinplezier!

Geplaatst:

Welkom !

25 m2 is absoluut leuk om mee te beginnen, het zal wel snel te weinig blijken, maar als je kan uitbreiden ook nog zou ik lekker gewoon beginnen.

Over allerlei startersvragen zijn ook tal van topics hier. Zoekfunctie aanwezig, en kan je het niet vinden kun je altijd een nieuw topic in desbetreffende topic-groep staten, geen probleem.

Ook leuk voor jezelf en ook voor ons, is het starten van een "Blog", kun je alles laten zien , tips voor jou persoonlijk krijgen en en en.

Zie daarvoor hier : blog/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...