Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

ik heb erg veel zaden en maar een kleine tuin. erg zonde om niet te gebruiken dus bij deze bied ik de volgende zaden aan.

heb niet van elke soort veel zaden. dus wie t eerst een bericht stuurt krijgt ze. vind het zelf altijd wel leuk om te ruilen

pastinaak

tuinmelde

stamslabonen contender

winterrogge

snijbiet

gele struikbonen masador

oranje hokkado pompoen

stamslabonen

uien

sier kalebas

uchi kaoi pompoen

courgette

sweet nutty pompoen

ronde butternutpompoen

kroten

aarbeienmais

spinazie

stoksnijbonen

little jack pompoen

kropsla

bindsla

salanova multi groen

rode kool

prei

snackkomkommer

radijs

wortelen

gewone salanova groen

bloemkool

salanova multi rood

gele afrikaantjes

nachtschone geel

boekweit zaden

gele zonnebloemzaden

meerkoppige zonnebloem

blauw maanzaad

Geplaatst:

Er staan een paar leuke dingen tussen dus je hebt pb

Geplaatst:

Ik heb we interesse in om te ruilen pb je vanavond even dan kan ik in kaart brengen wat ik te ruil heb

Geplaatst:

Ik heb je een PB gestuurd voor je adres maar hij blijft in mijn uit box hangen, zit jou box toevallig vol?

Geplaatst:

Ik heb ook PB gestuurd blijft ook in uitbox hangen bij mij

Geplaatst:

als een bericht in de uitbox staat betekend dat dat het berichtje nog niet is gelezen.

zodra het bericht is gelezen komt deze bij 'verzonden' te staan.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Mijn zaden werden keurig verzonden begin juni... maar al mijn herinneringen aan de zaden die ik in ruil ging krijgen blijven in 'postvak uit' hangen. Blijkbaar komt Kimmie niet meer op het forum? Zeer onprettig dit... zeker als je, zoals ik altijd doe, zeer veel in ruil opgestuurd hebt.

Geplaatst:

ik heb ook zaden opgestuurd met genoeg postzegels en prior zegel dus zeker gekregen maar inderdaad mijn bericht voor kimmy blijft ook in mijn mailbox zitten

de gevraagde zaden zijn tot nu toe nog niet aangekomen

dus kimmy gelieve de mailbox na te zien aub er loopt iets fout

Geplaatst:

Ik had de zaden voor haar klaar liggen maar ze heeft me geen adres gestuurd dus ik heb ze niet op kunnen sturen.

De zaden die ze mij zou sturen heb ik ook niet gezien. De laatste dag dat ze hier is geweest was 4-6-2014.

Misschien vakantie?

Geplaatst:

Vakantie? Zou kunnen maar dan mag je toch wel verwachten (dit duurt nu exact een maand lang al) dat je de mensen even een bericht laat...

Ik ben in ieder geval 'not happy', maar hoop mijn gevraagde zaden binnenkort te zullen ontvangen.

Geplaatst:

hey kimmie, wat voor courgette is dat?

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:
Geplaatst:

Inderdaad JDT, ik heb haar een brief gezonden ter herinnering.

't is dat je iets moet doen hé

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Meest actief in forum:

Vraag en Aanbod

(26 berichten / 63.41% van zijn/haar berichten)

Meest actief in onderwerp:

Zaden aangeboden

(6 berichten / 14.63% van zijn/haar berichten)

Ze is al van begin juni niet meer op t forum ingelogd.....

Geplaatst:

Dat ze niet meer actief is hadden we al door. Maar als je zaden ontvangt van meerdere personen gaat er toch een belletje rinkelen ?

Als je nadien een pb krijgt krijg je daar ook een e-mail melding van.

Als dan nog later een brief krijgt ter herinnering gaat er toch zeker een lamp branden??

Jammer dat Kimmy zo ver weg woont, 's-gravezande is niet echt bij de deur... anders kon ik zelf is langsgaan om aan de bel te rinkelen

Ondertussen heb ik Kimmy via een ander kanaal kunnen bereiken. Blijkbaar is ze verhuisd en was haar moeder ziek. De belofte om de zaden alsnog op te sturen werd gemaakt. Ik wacht nieuwsgierig af. Mogelijk komt het dus toch nog in orde & neem ik dan een deel van mijn woorden terug

aangepast door Gast

Geplaatst:

het zou natuurlijk ook kunnen dat er iets aan de hand is. Volgens mij was kimmie hier altijd wel geregeld actief en betrouwbaar als het ging om zaden ruilen. Dus als ze er nu ineens al zo lang niet meer is, en haar beloftes niet nakomt, zou het ook kunnen dat er iets vervelends gebeurt is. Laten we hopen van niet natuurlijk!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic