Tabita Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Heb vandaag een bloem gezien op mijn mini komkommer....Maar zoals je kan zien op de foto's is de plant nog heel klein, kan dit kwaad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluipwesp Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Nee, dat kan geen kwaad als het een mannelijke bloem is want die vraagt weinig energie. Mocht het een vrouwelijke bloem zijn zou ik hem (haar) voorlopig toch wegbreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabita Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Het zou een soort zijn met alleen vrouwelijke bloemen, ik zal hem straks dan weghalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sluipwesp Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Als ik goed kijk zie ik zelfs kleine komkommertjes zitten aan de stam. Ik zou die weghalen want ik vind de plant nog vrij klein. Misschien denken andere mensen daar anders over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabita Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Ben net nog eens gaan zien...Buiten de en bloem zijn er nog een 5tal bloemknoppen met vruchtbeginsel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomvdv Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Beste de vruchten wegnemen.Ik doe het niet altijd en dan heb je in het begin een paar komkommers en erna valt de productie even stil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabita Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 Merci voor de tips! Ik heb de vruchten weggenomen zodat de plant eerst nog kan groeien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts