Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hooikoorts

Featured Replies

Geplaatst:

Sneu verhaal.... nog nooit in mijn leven zoveel last van hooikoorts gehad als dit jaar... Maar ja... vroeger was ik altijd binnen aan het werk, en momenteel heb ik vrij en zit ik veel in de natuur....

Vandaag weer zo'n dag dat het niet aantrekkelijk is om naar buiten te gaan. Ik heb homeopathische tabeltjes... die helpen soms wel, maar superzielig is het niet, aangezien een groot deel van de plantage nog steeds aan huis is... en ik nog steeds kan rommelen met mijn plantjes....

Vandaar dat ik sommige dagen voornamelijk achter de PC zit, in plaats van buiten...

Tijd voor regen?? Yeah!!!

Geplaatst:

Ik heb ook (niet zo erg) hooikoorts. Ik heb er nu minder last van omdat ik toch maar antihistaminica ben gaan slikken (en iets gevonden waar ik niet duf en suf van word)

Ik moest uiteindelijk wel, ik sliep slecht en krabde mijn huid stuk.

Maar ik vind het heerlijk, bijna geen last van de pollen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Bijna heel mijn leven zwaar hooikoorts patiënt geweest, kon in de zomer nog geen half uur naar buiten, 3 jaar geleden begonnen met bachbloesem pine op advies van schoonmoeder en (bijna)nooit meer last, ieder jaar druppel ik een dag of 2 a 3 als het een beetje begint en verder nergens meer last van!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Normaal heb ik ook last van hooikoorts. Tot nu toe echter nog geen last... afkloppen.

Het schijnt dat 'de mens' eroverheen kan groeien. Laten we het hopen.

Maar het kan wel best vervelend zijn. Ik heb de ervaringen. Vooral vervelend als je wilt gaan uiteten bij een restaurant en je gaat op het terras aan het water zitten. Loopneus, constant niezen. Hopelijk blijft het bij mij weg. Mensen die wel last hebben, "sterkte"

Geplaatst:
  • Auteur

Volgens mijn buurman/imker helpt het om honing te eten uit je directe omgeving tegen hooikoorts. Iemand ervaring mee?

In elk geval heeft hij beloofd dat ik een potje honing ga krijgen om het uit te voeren. Hij heeft gisteren zijn kasten geïnspecteerd, en gezien dat ze vol liepen met honing. Het mooie weer heeft nog meer mooie kanten...

Geplaatst:

Daar heb ik ook wel eens van gehoord, dat zou ook de reden kunnen zijn dat ik nu bijna geen last meer heb, want dat doe ik ook al een flink aantal jaren! (maar meer omdat ik het gewoon ongelofelijk lekker vind )

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

ja t helpt, mits je echt honing hebt vlak uit je buurt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.