Geplaatst: 8 juni 201411 j Heeft iemand zoiets wel eens gezien?Tussen al mijn ´gewone´ Calendula´s staat er ineens eentje met een oranje ipv donkerbruin hartje!
Geplaatst: 8 juni 201411 j Ik heb ze alleen maar met oranje hartje. Ik had vorig jaar ook opeens een dubbel bloem, dus helemaal vol zodat je het hartje niet zag, ertussen. kan altijd gebeuren
Geplaatst: 8 juni 201411 j Ik heb ook beide. Dit jaar had ik er een , waar een nieuwe stengel mét bloem récht uit het hart van een andere calendulabloem groeide....2 verdiepingen zeg maar, dát heb ik nog nooit gezien.....helaas vergeten een foto te maken.
Geplaatst: 9 juni 201411 j Auteur Oh wow, een dubbeldekker Geedee, dat moet een apart gezicht geweest zijn! Deze calendula was uit zichzelf overgebleven van vorig jaar dus ik had verwacht weer precies dezelfde bloemen terug te krijgen. Kennelijk is het dus normaal dat ze kunnen veranderen. Geinig, zo is het elk jaar weer een verassing wat je precies krijgt!
Geplaatst: 9 juni 201411 j zo'n dubbeldekker heb/had ik ook en bloeit ook nog in elk okselblad zie foto's ook een overblijver, dit jaar gezaaide goudsbloem doen weinig tot niets Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 juni 201411 j Auteur Wow wat apart Greetje! Typisch, mijn zelfgezaaide Calendula doet ook bijna niks, vrijwel alles wat ik heb staan is overgebleven of heeft wellicht zichzelf uitgezaaid!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.