Geplaatst: 13 juni 201411 j Haha, wij kopen vaak wijn bij onze overbuurman, biologische wijn van zijn dochter die een wijngaard heeft 80 km hier vandaan. We betalen dan 1.65 voor een liter en kopen dan een bidon van 20 liter. Nu wilde ik vandaag weer wijn bestellen maar de buurman was er niet, de buurvrouw wel. Toen ik ging betalen zei ze: het is 1.30 per liter... Onze grapjas van een buurman heeft dus al die tijd 35 ct per liter in zijn eigen zak gestopt, geeft niet hoor, maar ik vrees dat hij vanavond ruzie met zijn vrouw heeft.
Geplaatst: 13 juni 201411 j 1,30 per liter is wel spotgoedkoop zeg Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 13 juni 201411 j Volgende keer dat je naar Nederland komt kun je een aanhanger meenemen en het voor het tienvoudige verkopen Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 13 juni 201411 j En echt biologisch? Geen smerige bespuitingen zoals die Fransen doen? Is het sterke wijn, offèh meer cote du rhone-achtig?Hoe dan ook, als alle vragen met ja beantwoord zijn wil ik alleen nog even weten wat jouw prijs is en bestel ik 20 liter.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 juni 201411 j Heb je een link? wijnproeverij @Piroska Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 13 juni 201411 j Auteur Het is mooie schone biowijn, uit Székszard ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Szeksz%C3%A1rd) Ik heb de Olaszrizling gekocht. Zondag komt hij hier We vervoeren momenteel even geen wijn meer, te druk met andere dingen, maar jullie mogen het best hier ophalen hoor! Edit, Hongarije is een echt wijnland al weten veel mensen dit niet, de prijs die ik betaal is zelfs aan de hoge kant, meestal is het een stuk goedkoper dan dat. Ik betaal voor de bio en de wijnstreek wat extra. Appelvrouw, het is stevige wijn, hier drinken ze hem meestal met spuitwater verdund.
Geplaatst: 13 juni 201411 j Doen we ( dat ophalen)Ik ken Hongaarse champagne..erg lekker..je hebt in Amsterdam zo`n Hongaars winkeltje..lekkere spullen hebben ze daar. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 juni 201411 j Auteur Doen we ( dat ophalen)Ik ken Hongaarse champagne..erg lekker..je hebt in Amsterdam zo`n Hongaars winkeltje..lekkere spullen hebben ze daar. Ja klopt in de Pijp zit die, wel duur. RvO goed hoor! Dan zijn hier ook de wijnfeesten!
Geplaatst: 14 juni 201411 j Nou, ik ben óók wel benieuwd hoor, hoe of die smaakt. Ik neem sowieso een fles af als je wat meeneemt. 7,- voor 1 fles voor moeite en vervoer. Gewoon es proberen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.