patrickweijman91 Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 hallo mensen, wie weet wat dit voor beestjes/vliegjes zijn?er zitten er echt heel erg veel in mijn tuintje enheb geen id of ze kwaad kunnen of niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kroongj Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Voor zover als ik kan zien is dit geen schadelijk beestje. Ik zou het een 'gewoon' vliegje noemen. Quote Groet, Geert-Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Deze soort komt hier ook bij vlagen met honderden/duizenden tegelijk aan, ze zijn wat slomer dan de huisvlieg en alles zit onder. Ik heb inderdaad nog nooit gemerkt dat ze iets van schade aanrichten, wat ze wel doen is mij een raadsel. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts