Caatjeh Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Mijn komkommers buiten begonnen net een beetje te groeien maar helaas is het weer nogal aan de koude kant. Wat kan ik nog doen om de grond in de potten zo warm mogelijk te houden? Is het een idee om er zwart antiwortel doek op te leggen, zodat de warmte vast gehouden kan worden? Of werkt dat niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Stenen houden de zonnewarmte goed vast en geven die vervolgens 's avonds etc. weer af aan de lucht rondom de plant. Maar ja, zonder (al te veel) zon weet ik niet of je daar echt effect van kunt verwachten... Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bozo Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Je zult moeten wachten op de zon....dusssss.....geduld is een schone zaak!En anders komkommers onder glas telen, ik doe beide zodat het risico ook een beetje verspreid word. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts