Caatjeh Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Mijn komkommers buiten begonnen net een beetje te groeien maar helaas is het weer nogal aan de koude kant. Wat kan ik nog doen om de grond in de potten zo warm mogelijk te houden? Is het een idee om er zwart antiwortel doek op te leggen, zodat de warmte vast gehouden kan worden? Of werkt dat niet? Quote
SuusP Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Stenen houden de zonnewarmte goed vast en geven die vervolgens 's avonds etc. weer af aan de lucht rondom de plant. Maar ja, zonder (al te veel) zon weet ik niet of je daar echt effect van kunt verwachten... Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Bozo Geplaatst: 19 juni 2014 Geplaatst: 19 juni 2014 Je zult moeten wachten op de zon....dusssss.....geduld is een schone zaak!En anders komkommers onder glas telen, ik doe beide zodat het risico ook een beetje verspreid word. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.