Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allemaal leuke dingen gisteren, we hebben een deel nog in huis uitgestald om er van te genieten!

De auto moest vandaag leeg ivm morgen, dus doodmoe of niet, we moesten toch even naar de tuin. En daar heb ik vandaag een paar takken seringen gekregen, waarvan ik terug bij huis spontaan een deel heb weggegeven aan een passerende oudere vrouw, die vervolgens vertelde naar haar zus te gaan die dol is op seringen, dus dat ze het haar zus zou geven. En zo zijn meerdere mensen blij.

Geplaatst:
Echt hè Angela..zoveeeel. Ik kon het niet allemaal meenemen..dat was me nog niet overkomen. En dan heb ik nog veel afgeslagen. Ik zag op het laatst een stek New Dawn staan..die wil ik eigenlijk ook nog wel..prachtige "ouderwetse"klimroos..maar de stek moest ik toch echt laten staan van Lie...

Ik moet eerlijk zeggen zeker te weten mezelf deze keer ingehouden te hebben en dan moet het allemaal in de auto foutje!

Die roos heb ik niet gezien, en ik weet niet of ik hem zou hebben laten staan

Geplaatst:

Ik weet wel zeker dat ik de roos niet had laten staan Ik ben er nog naar op zoek. Maar gelukkig heb ik al een ruil voor de volgende MTFD.

Geplaatst:

Tja, hij stond er nog toen ik weg ging..en er waren niet veel mensen dus misschien heeft Jorieke hem..en dat is dan wel weer erg leuk..mooi tegen haar huis aan misschien

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Die pot stond op de grote tafel waar o.a. jasmin, en Henk hun spullen hadden. De pot stond er nog alleen toen ik weg ging..verlaten. In de pot een sticker Rose New Dawn...

Geplaatst:

Eigenlijk gisteren gekregen, niet vandaag, twee prachtige aubergine planten van een buurman, een mini-hak van een andere buurman die aan het opruimen was en wist dat ik er nog niet zo eentje had, en een bakje bindsla-babies.

Geplaatst:

Zaadjes van dragon en pimpernel. Moet alleen nog bekijken waar ik dat ga zaaien, want ik heb niet zoveel ruimte meer over.

Gast Bietje
Geplaatst:

Oe la la. Van het weekend, ik geloof maandag zelfs, zaadjes besteld bij Zaadhandel Van der Wal. Vandaag de bestelling al binnen gekregen! Super tevreden!!

Aubergine, Bietjes, mais, peterselie (krul en platte), krulsla (lolo bionda ^^,) ananaskers, bladui, worteltjes (ronde zomerworteltjes), bieslook , chinese knoflook bieslook,rode bieslook, hysop, koriander, paprika (sweet banana) en basilicum!! Helemaal blij mee.

Geplaatst:

Rode bieslook? bestaat verdorie nog echt ook Morgen toch stiekem is naar de aveve racen om te kijken of ze er daar zaden van verkopen.

Alweer Parijse worteltjes gekregen... waar moet ik daar toch allemaal mee blijven.

Geplaatst:

8 peperplantjes, chilisausjes, opgelegde chili's, chilipoeder en een paar gedroogde chili's.

De 8 plantjes zijn volgende soorten:

Paper lantern

Antilla's 14's

Aribibi gusano king size

Bhut jolokia x pimenta de neyde

Guadeloupe red

Boda roxa

Aji white fantasy

Carolina reaper HP22B

Geplaatst:

Een hele stapel oude tuinboeken en geneeskrachtige kruidenboeken..Best wel mooi, de vriendin van wie ze waren is al 10 jaar geleden overleden..nu heb ik ze geërfd...

Geplaatst:
coeur d'Albenga tomatenplant
Daar kunnen ze mij ook nog blij mee maken, enige soort die niet opgekomen was dit jaar

Hier ook niet helaas! (zelfde zaad, we hebben eens geruild)

Geplaatst:

Ik had ook een ruilbeurs..5 soorten tomaten, een aparte oregano, enkele sierplanten, wat saladeplantjes, veel afrikaantjes en wat munt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...