Erny Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Lots of love... gister op de mtfd... Oja, en natuurlijk ook nog plantjes etc. Quote
Kibas Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Allemaal leuke dingen gisteren, we hebben een deel nog in huis uitgestald om er van te genieten! De auto moest vandaag leeg ivm morgen, dus doodmoe of niet, we moesten toch even naar de tuin. En daar heb ik vandaag een paar takken seringen gekregen, waarvan ik terug bij huis spontaan een deel heb weggegeven aan een passerende oudere vrouw, die vervolgens vertelde naar haar zus te gaan die dol is op seringen, dus dat ze het haar zus zou geven. En zo zijn meerdere mensen blij. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Echt hè Angela..zoveeeel. Ik kon het niet allemaal meenemen..dat was me nog niet overkomen. En dan heb ik nog veel afgeslagen. Ik zag op het laatst een stek New Dawn staan..die wil ik eigenlijk ook nog wel..prachtige "ouderwetse"klimroos..maar de stek moest ik toch echt laten staan van Lie... Ik moet eerlijk zeggen zeker te weten mezelf deze keer ingehouden te hebben en dan moet het allemaal in de auto foutje!Die roos heb ik niet gezien, en ik weet niet of ik hem zou hebben laten staan Quote
Kibas Geplaatst: 3 mei 2015 Geplaatst: 3 mei 2015 Ik weet wel zeker dat ik de roos niet had laten staan Ik ben er nog naar op zoek. Maar gelukkig heb ik al een ruil voor de volgende MTFD. Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Geplaatst: 4 mei 2015 Tja, hij stond er nog toen ik weg ging..en er waren niet veel mensen dus misschien heeft Jorieke hem..en dat is dan wel weer erg leuk..mooi tegen haar huis aan misschien Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 Ik heb helemaal geen rozen op de ruiltafel gezien?Alleen een pot met de afbeelding van een roos erop maar daar zat volgens mij en nog iemand Suus? zuring in.Ik was wel eerder weg dan jij Appelvrouw? Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 mei 2015 Auteur Geplaatst: 4 mei 2015 Die pot stond op de grote tafel waar o.a. jasmin, en Henk hun spullen hadden. De pot stond er nog alleen toen ik weg ging..verlaten. In de pot een sticker Rose New Dawn... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 4 mei 2015 Geplaatst: 4 mei 2015 Zojuist een hele tas vol leuke kruipende vetplantjes gekregen, ik weet de naam niet. Met paarse bloempjes! edit, het is de Ijsbloem, Delosperma cooperi Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Wuppie_84 Geplaatst: 5 mei 2015 Geplaatst: 5 mei 2015 Een emmer met aardbeienplantjes. Deze lieve meneer had er te veel. Wij zijn hier grootverbruikers van aardbeien, dus hoe meer hoe beter. Quote
suus76 Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Eigenlijk gisteren gekregen, niet vandaag, twee prachtige aubergine planten van een buurman, een mini-hak van een andere buurman die aan het opruimen was en wist dat ik er nog niet zo eentje had, en een bakje bindsla-babies. Quote
geertlaurent Geplaatst: 6 mei 2015 Geplaatst: 6 mei 2015 Geperforeerd grondzeil om mee te mulchen, meteen gebruikt bij de kolen en er nadien nog een goeie laag gras mulch overeen gedaan. Bye bye onkruid Quote
Flup Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 Zaadjes van dragon en pimpernel. Moet alleen nog bekijken waar ik dat ga zaaien, want ik heb niet zoveel ruimte meer over. Quote
Itoero Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 Ik heb vandaag een coeur d'Albenga tomatenplant gekregen Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
geertlaurent Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 coeur d'Albenga tomatenplantDaar kunnen ze mij ook nog blij mee maken, enige soort die niet opgekomen was dit jaar Quote
Itoero Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 Ik heb ze gekregen van m'n zus.En zij heeft ze van een tuincentrum (aveve). Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 (aangepast) Iemand had de moestuintjes van de AH gezaaid en wist toen niet wat te doen met de plantjes.Dus ik heb tomaten plantje gekregen en prei. En nog een boel zaadjes 7 mei 2015 aangepast door Gast Quote
Gast Bietje Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 Oe la la. Van het weekend, ik geloof maandag zelfs, zaadjes besteld bij Zaadhandel Van der Wal. Vandaag de bestelling al binnen gekregen! Super tevreden!! Aubergine, Bietjes, mais, peterselie (krul en platte), krulsla (lolo bionda ^^,) ananaskers, bladui, worteltjes (ronde zomerworteltjes), bieslook , chinese knoflook bieslook,rode bieslook, hysop, koriander, paprika (sweet banana) en basilicum!! Helemaal blij mee. Quote
geertlaurent Geplaatst: 7 mei 2015 Geplaatst: 7 mei 2015 Rode bieslook? bestaat verdorie nog echt ook Morgen toch stiekem is naar de aveve racen om te kijken of ze er daar zaden van verkopen. Alweer Parijse worteltjes gekregen... waar moet ik daar toch allemaal mee blijven. Quote
Ktrijn Geplaatst: 8 mei 2015 Geplaatst: 8 mei 2015 8 peperplantjes, chilisausjes, opgelegde chili's, chilipoeder en een paar gedroogde chili's. De 8 plantjes zijn volgende soorten:Paper lanternAntilla's 14'sAribibi gusano king sizeBhut jolokia x pimenta de neydeGuadeloupe redBoda roxaAji white fantasyCarolina reaper HP22B Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 mei 2015 Auteur Geplaatst: 8 mei 2015 Een hele stapel oude tuinboeken en geneeskrachtige kruidenboeken..Best wel mooi, de vriendin van wie ze waren is al 10 jaar geleden overleden..nu heb ik ze geërfd... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Balto Geplaatst: 8 mei 2015 Geplaatst: 8 mei 2015 coeur d'Albenga tomatenplantDaar kunnen ze mij ook nog blij mee maken, enige soort die niet opgekomen was dit jaar Hier ook niet helaas! (zelfde zaad, we hebben eens geruild) Quote
RobO Geplaatst: 9 mei 2015 Geplaatst: 9 mei 2015 veel want er was een stekjesdag op de tuin: cosmea, tomaat pink, 3kleurig viooltje, rode ridderspoor, en nog veel meer Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Geplaatst: 9 mei 2015 Ik had ook een ruilbeurs..5 soorten tomaten, een aparte oregano, enkele sierplanten, wat saladeplantjes, veel afrikaantjes en wat munt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 Van een klant waar ik in de tuin werkte: Een stuk citroentijmplant en een potje koriander. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.