appelsientje 60 Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Ik heb een patio appelboompje Elstar staan er hangen appeltjes aan met rare plekken.Is er iemand die er verstand van heeft en mij kan zeggen wat het is en wat ik er aan kan doen? Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
RobO Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 zal wel schurft zijn, ook vlekken op het blad?bespuiten met 0,5 % natriumbicarbonaat stopt het wel, spuitzwavel voorkomt uitbreidinger zijn vast nog andere bio-oplossingen, maar deze werken hier goed Quote
Bit Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Voor de beoordeling van je je topic-vraag is echt meer nodig dan een foto van de vrucht. Hele boompje dus, ook de standplaats graag. Is het dit voorjaar aangekocht ? Quote
Look Geplaatst: 7 juli 2014 Geplaatst: 7 juli 2014 Ik had zulke appeltjes in mijn Jona Gold boompje. Na drie jaar van alles geprobeerd te hebben, heb ik de boom gerooid. De Cox' die ernaast stond heeft nog nooit ergens last van gehad. Succes ermee! Quote Diegene die veel heeft, kan ook veel uitdelen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.