JDtje Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 hoi ik ben opzoek naar diverse frambozen, struikje, bessen rode zwarte en ander soort fruit struiken wie o wie wilt er misschien een struikje ruilen tegen wat zaadjes lijst : ik heb te ruil:magiplantbieslookchinese bieslook4 kleuren snijbietpeulen noormanbruine bonen noord hollandsekiviets stambonenlavendel zadenmarjoleinchinese slangen komkommerpompoen oranje (uit de winkel)schorseneerrode bieten lang werpigkomkommer kruidbonen kruidkousenbandgroene eike blad slabos ui rode uispinazie winter reuzenpak choiwitte uidragonboerenkool palm kooltijmkamille de echtesallieamsterdamse snij selderijrozemarijnstam sla bonen (weet de naam niet, komt wel veel aan) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Ik heb op zich wel het een en ander te ruilen maar je zou het dan wel moeten komen halen?Of wachten op de MTFD? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted July 14, 2014 Author Share Posted July 14, 2014 ik denk dan wachten op de mtfd dag want verzenden als pakket post lijkt me risico vol (betaal zelf de kosten dan wel hoor maar lijkt me risico vol)heb r ook geen ervaring mee en wilde toch komen naar de mtfd dag mits mijn auto het eer doet. Weet jij wanneer die weer is. groet linda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 wij hebben een witte bessenstruik geerfd van de vorige tuinder, maar wij zijn zelf niet zo dol op witte bessen. Je zou hem best mogen hebben, maar dan moet je hem wel komen halen want voor verzenden is ie al te groot. Ik weet niet of dat een probleem is? Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 ik zou hem dan pas eind september op kunnen komen halen dan heb ik de auto gemaakt zou je hem zolang voor mij kunnen bewaren wil hem graag hebben. groetjes linda en jd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijke Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 prima hoor! Hij staat nu nog niet in de weg dus dan laat ik em lekker in de grond staan, graven we hem tegen die tijd wel uit. Ter ruil ben ik wel geinteresseerd in de 4 kleuren snijbiet en eventueel een paar bonen! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Ik zag dat je de MTFD had gevonden.Ik maak nog een lijst met wat ik te ruil heb en dan moet je maar kijken.Ik heb dan wel eventueel interesse in de bruine bonen en de groene eikenbladsla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 Is goed neem alle te ruilen zaden mee en leg die van jullie apart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts