Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht fruit struiken

Recommended Posts

hoi ik ben opzoek naar diverse frambozen, struikje, bessen rode zwarte en ander soort fruit struiken wie o wie wilt er misschien een struikje ruilen tegen wat zaadjes lijst :

ik heb te ruil:

magiplant

bieslook

chinese bieslook

4 kleuren snijbiet

peulen noorman

bruine bonen noord hollandse

kiviets stambonen

lavendel zaden

marjolein

chinese slangen komkommer

pompoen oranje (uit de winkel)

schorseneer

rode bieten lang werpig

komkommer kruid

bonen kruid

kousenband

groene eike blad sla

bos ui

rode ui

spinazie winter reuzen

pak choi

witte ui

dragon

boerenkool palm kool

tijm

kamille de echte

sallie

amsterdamse snij selderij

rozemarijn

stam sla bonen (weet de naam niet, komt wel veel aan)

ik denk dan wachten op de mtfd dag want verzenden als pakket post lijkt me risico vol (betaal zelf de kosten dan wel hoor maar lijkt me risico vol)

heb r ook geen ervaring mee en wilde toch komen naar de mtfd dag mits mijn auto het eer doet. Weet jij wanneer die weer is.

groet linda

wij hebben een witte bessenstruik geerfd van de vorige tuinder, maar wij zijn zelf niet zo dol op witte bessen. Je zou hem best mogen hebben, maar dan moet je hem wel komen halen want voor verzenden is ie al te groot. Ik weet niet of dat een probleem is?

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

prima hoor! Hij staat nu nog niet in de weg dus dan laat ik em lekker in de grond staan, graven we hem tegen die tijd wel uit. Ter ruil ben ik wel geinteresseerd in de 4 kleuren snijbiet en eventueel een paar bonen!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop